احتمال افزایش مالیات بر دارایی‌‌های دیجیتال در آمریکا!

احتمال افزایش مالیات بر دارایی های دیجیتال در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

فروش تصفیه‌ای به عملیاتی گویند که در آن یک کاربر ارز دیجیتال در زمان حال اقدام به فروش و خرید یک دارایی یا سهام خاص می‌کند و به این ترتیب این تصور را ایجاد می‌کند که حجم معاملات بالاتر از میزان واقعی است. قانونگذاران آمریکایی پیشنهادی دادند که در طی آن افرادی که با این کار میزان دارایی خود را بیشتر نشان می‌دهند باید مالیات بدهند. برای اطلاع از خبر احتمال افزایش مالیات بر دارایی های دیجیتال در آمریکا با بیتستان همراه باشید.

احتمال افزایش مالیات بر دارایی های دیجیتال در آمریکا

احتمال افزایش مالیات بر دارایی‌های دیجیتال در آمریکا

اگر این قانون تصویب شود کاربرانی که به ظاهر درآمد بالایی از ارزهای دیجیتال نصیب آن‌ها می‌شود، میزان مالیاتی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود به ۲۸ درصد افزایش پیدا می‌کند و حفره “فروش تصفیه‌ای” برای کاربران دیگر رمزنگاری از بین می‌رود.

دموکرات‌ها در مجلسی که توسط نمایندگان در ایالات متحده برگزار شده پیشنهاد دادند، تا تا مالیاتی را برای تامین بودجه ایجاد کنند که می‌تواند بر کاربران ارز دیجیتال که درآمد زیادی را دارند تاثیر زیادی داشته باشد.

بر اساس سندی که ارائه شده در روز دوشنبه متوجه شدیم، نرخ مالیات برای کسانی که درآمد بالایی از ارز دیجیتال دارند با اضافه شدن ۳٫۸ درصد از ۲۵ درصد به ۲۸٫۸ درصد افزایش پیدا می‌کند.

علاوه براین، آن‌ها یک طرح مالیات دارایی‌های دیجیتالی را به قانون “Wash Sale” اضافه می‌کنند تا کاربران نتوانند از این ترفند برای فرار مالیاتی استفاده کنند.

قوانین مالیاتی موجود که اجرای آن بر عهده اداره مالیات بر درآمد ایالات متحده (IRS) است ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان دارایی کاربران در پولشویی یا “Wash Sale” در نظر می‌گرفت اما پیشنهادی که اخیرا قانونگذاران آمریکا داده‌اند این امید را از بین می‌برد.

درصورت تصویب این قانون و امضای آن، فعالان حوزه رمز ارزها باید از روز ۳۱ دسامبر مالیات بدهند و برای دادن مالیات باید میزان دارایی خود را اعلام کنند. با این حال تخمین زده شده که سود حاصل از این لایحه ۳٫۵ تریلیون دلار باشد.

پیشنهاد دولت جو بایدن در ماه آوریل :

میزان مالیاتی که افراد ثروتمند آن‌را می‌دهند به ۴۳٫۴ درصد افزایش یابد.

اگر این طرح مالیاتی دموکرات‌ها تصویب شود قوانین سخت تری در رابطه با مدیریت ارزهای دیجیتال وضع می‌شوند. بسیاری از قانونگذاران خواستار واضح شدن نقش ارزهای دیجیتالی هستند، در حالی که مجلس نماینده در روز ۲۷ سپتامبر قرار است به این لایحه رای بدهند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.