نهنگ‌ها با حمایت خود، قیمت توکن BRETT را ۲۱ درصد افزایش دادند!

رشد ۲۱ درصدی قیمت توکن BRETT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: در حالی که رمزارزهای بزرگ بازار حرکت خاصی نمی‌کنند، قیمت توکن BRETT در ۲۴ ساعت اخیر، بیش از ۲۱ درصد افزایش یافت و به ۰.۱۱۴۱ دلار رسید. به دنبال رشد ۲۱ درصدی قیمت توکن BRETT، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن، ۶۱ درصد و ارزش بازارش نیز ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

رشد ۲۱ درصدی قیمت توکن BRETT

قیمت رمزارز BRETT در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درصد افزایش یافت به ۰.۱۱۴۱ دلار رسید. به دنبال این رشد، حجم معاملات آن نیز با رشد ۶۱ درصدی تا ۹۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرد.

ارزش بازار این توکن نیز ۱۸ درصد رشد داشت و به ۱٫۱۳ میلیارد دلار رسید. در حال حاضر در رتبه‌بندی coinmarketcap، این توکن در جایگاه ۶۴ قرار دارد و در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار، به عنوان یکی از پرسودترین ارزها شناخته می‌شود.

رشد ۲۱ درصدی قیمت توکن BRETT

طبق نمودار ۴ ساعته BRETT/USD، روند کلی به نظر می‌رسد که از نزولی به صعودی در حال تغییر است. این رمزارز در ماه سپتامبر وارد یک روند نزولی شده بود. قیمت توکن BRETT با ورود نهنگ‌ها به بازار و حمایت از سطح ۰٫۰۸ دلار شروع به افزایش کرده است.

BRETT اکنون بالاتر از میانگین متحرک‌های ساده ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه (SMA) معامله می‌شود که روند صعودی را تأیید می‌کنند. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده ۸۰.۵۳ قرار دارد و نشان می‌دهد فشار خرید زیادی در بازار این رمزارز حاکم است.

اگر روند فعلی ادامه یابد، BRETT می‌تواند تا سطح  ۰.۱۴ دلار نیز رشد کند، اما اگر خرس‌ها وارد بازار شوند و کنترل را به دست بگیرند، احتمال افت قیمت تا سطح ۰٫۰۹۳ دلار بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.