قوانین جدید بریتانیا برای ارزهای دیجیتال هفته آینده رونمایی خواهد شد

رونمایی از قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال در بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ فروردین ۱۴۰۱

بر اساس پیش‌بینی‌ها ریشی سوناک، وزیر دارایی بریتانیا، هفته‌ی آینده مقررات ارزهای دیجیتال را اعلام خواهد کرد. با توجه به گزارشات منتشر شده بانک انگلستان نیز در حال کار بر روی اولین چارچوب نظارتی بریتانیا است. برای بررسی بیشتر خبر رونمایی از قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال در بریتانیا با بیتستان همراه باشید.

رونمایی از قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال در بریتانیا

براساس گزارش اخیر منتشر شده توسط CNBC، دولت بریتانیا در آینده‌ی نزدیک از چارچوب نظارتی خود برای ارزهای دیجیتال را رونمایی خواهد کرد. با توجه به اظهارات منابع آگاه، قوانین جدید برای کسب و کارها و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال مثبت خواهد بود. هدف اصلی چارچوب نظارتی جدید رهایی از بلاتکلیفی نظارت فعلی است.

مقامات وزارت‌ خزانه‌داری با مشاغل و گروه‌های تجاری فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در حال همکاری هستند تا قوانین صحیحی را ارائه کنند. Gemini، صرافی محبوب ارزهای دیجیتال، نیز احتمال دارد در این همکاری حضور داشته باشد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، مقامات وزارت خزانه‌داری در حال آشنا شدن با جزئیات برخی ارزهای دیجیتال مانند استیبل کوین‌ها هستند.

براساس گزارش این هفته‌ی رویترز، بانک مرکزی انگلستان (BoE) نیز کار بر روی اولین چارچوب نظارتی بریتانیا را آغاز کرده است. باوجود گسترش کریپتو، کمیته سیاست مالی BoE بر این باور است که ارزهای دیجیتال هنوز خطری برای ثبات مالی کشور محسوب نمی‌شود. با این حال ادامه رشد سریع کریپتو می‌تواند در آینده خطرناک‌تر شود.

در اوایل سال جاری مرجع نظارت بر عملیات مالی (FCA) خودپردازهای ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد. همچنین اندرو بیلی، رئیس BoE، سال گذشته اعلام کرد که ارزهای دیجیتال خطرناک هستند. البته بریتانیا در حال حاضر تنها کشوری است که بر روی تنظیم قوانین ارزهای دیجیتال کار می‌کند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.