در کنفرانس بلاک‌چین BSV چه گذشت؟

کنفرانس بلاک‌چین BVS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

همانطور که می‌دانید بلاک‌چین BSV نمونه‌ای از بلاک‌چین‌ها است که دائم در حال رشد و پیشرفت هستند. مشاغل مربوط به این بلاک‌چین در دو سال گذشته قادر به ساخت خدمات بیشتر و پویاتر بودند. همچنین توکن‌ها، قرارهای هوشمند و سایر پیشرفت‌ها در اکو سیستم این بلاک چین به شرکت‌های بیت‌کوین این امکان را می‌دهند تا خدمات بیشتری بر این بلاک‌چین اضافه کنند. اخیرا در رابطه با این بلاک‌چین کنفرانسی در نیویورک برگزار شد. برای اطلاع از کنفرانس بلاک‌چین BSV با بیتستان همراه باشید.

در روز ۹ سپتامبر، بسیاری از شرکت‌های تازه تاسیس شده در رابطه با داغ‌ترین موضوعات در دنیای بلاک چین مانند NFT، DeFi و بازی‌ها و اینکه چرا بلاک چین BSV را به عنوان پایه و اساس انتخاب کردند، جلسه‌ای برگزار شد. در این کنفرانس شرکت بلاک چین BSV همراه با انجمن بیت‌کوین برای مخاطبان صحبت کردند.

اولین ارائه از آدام کلینگ، مدیرعامل و بنیانگذار FYX Gaming ؛ و Keith LaForce، بنیانگذار فنی Haste Arcade، بود که بیان می‌کردند:

اگر در بلاک‌چین از بازی‌ها استفاده شود، مزایایی مثل پرداخت‌های سریع، امن و راحت را برای افراد به ارمغان می‌آورد و مشکلاتی در رابطه با پرداخت برای افراد به وجود نمی‌آید.

Kling returned همراه با Dave Mullen-Muhr که هر دو در زمینه پزشکی فعالیت دارند و درحال ساخت داروی Duro Dogs  هستند، بیان کردند:

NFTها امکان دارد بیشتر از این رشد کنند. علاوه بر این بلاک‌چین‌هایی که دارای NFT هستند امکان رشد دارند.

ارائه بعدی توسط Robert Rice مدیر عمل شرکت Transmira بود که از بلاک‌چین سازمانی BSV استفاده می‌کردند. کنفرانس او در رابطه با Metaverse بود. عبارتی که روز به روز درحال محبوب شدن است و نقش بزرگی را در زندگی ما ایفا می‌کند. Metaverse یک دنیایی دیجیتالی است که افراد از طریق تلفن، رایانه به آن دسترسی خواهند داشت و بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از آن تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

جدا شدن بلاک‌چین BSV از BCH

دو سال پیش زمانی که بلاک‌چین BSV از BCH جدا شد، انجام بسیاری از این اقدامات امکان پذیر نبود. اگرچه BSV زیرساخت لازم جهت حمایت از این مشاغل را داشت اما ابزارهای لازم برای راه‌اندازی کسب و کار را دارا نبود.

در حال حاضر هر یک از مشاغل ذکر شده در بخش بالا، کار خود را در بلاک‌چین BSV راه‌اندازی کرده‌اند. توکن‌ها، قرارداد هوشمند برخی از عواملی هستند که به این شرکت‌ها اجازه می‌دهند محصولات خود را در بازار عرضه کنند. این تازه شروع کار برای بلاک‌چین BSV است.

منبع خبر: coingeek

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.