شهر لیسبون از کنفرانس Cosmoverse 2021 میزبانی کرد!

میزبانی شهر لیسبون از کنفرانس Cosmoverse 2021
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر پایتخت کشور پرتغال، لیسبون که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای این کشور است، از کنفرانس Cosmoverse 2021 میزبانی کرده. برای اطلاع از جزئیات خبر میزبانی شهر لیسبون از کنفرانس Cosmoverse 2021 با بیتستان همراه باشید.

میزبانی شهر لیسبون از کنفرانس Cosmoverse 2021

در آغاز کنفرانس Cosmoverse 2021، مانیان (Manian)، یکی از بنیانگذاران پروژه سامل و توسعه‌دهنده اصلی سابق در Cosmos and Tendermint، تعدادی از فناوری‌های در دست توسعه توسط اکوسیستم Cosmos را مورد بحث قرار داد.

به گفته مانیان، توسعه ای به نام ABCI ++ کارایی پل‌های زنجیره‌ای متقاطع و اوراکل‌ها را در شبکه بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان می‌توانند از عملکرد پویا IBC (dIBC) برای معرفی پیشنهادهای حاکمیتی در زنجیره‌های بلوکی مختلف استفاده کنند.

Shell به عنوان اولین پاراچین شبکه Polkadot ثبت شد!

برای مطالعه خبر کلیک کنید

سانی آگاروال (Sunny Aggarwal)، یکی از بنیانگذاران Osmosis در این کنفرانس در رابطه با مفهوم سرمایه‌گذاری نقدینگی سخن گفت.

آگاروال بیان کرد:

دارندگان سکه به زودی می‌توانند با دسترسی همزمان به چندین استخر DeFi با توکن‌های زیربنایی، بازدهی بهتری کسب کنند.

انریکو تالین (Enrico Talin)، یکی از بنیانگذاران Commercio.network، ادعا کرد اولین بلاک‌چین قانونی در جهان به وجود آمد که زیرساخت آن نسخه‌های رمزگذاری‌شده‌ی داده‌های شخصی کاربران را ذخیره می‌کند. از لحاظ تئوری، کاربران می‌توانند در صورت درخواست زمان ثبت‌نام، امضای الکترونیکی و مدرک هویت خود را از طریق بلاک‌چین دریافت کنند.

با این حال، هیچ داده شخصی در بلاک چین جز مدارک افراد رد و بدل نمی‌شود. سپس تالین در مورد امکان ایجاد توکن غیرقابل تعویض که قانونی هستند، بحث کرد.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.