بیت‌کوین دوباره افت کرد!

افت دوباره قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: طبق گزارشات CoinGlass، بیت‌کوین در اوایل صبح امروز، باری دیگر افت قیمت شدیدی را ثبت کرد و در حال حاضر در محدوده‌ی 58.502 دلار معامله می‌شود. در پی افت دوباره قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار، میزان انحلال سرمایه در بازار این رمزارز به 156 میلیون دلار رسید.

افت دوباره قیمت BTC به زیر ۶۰ هزار دلار

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط CoinGlass، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعته گذشته به شدت افت کرده و به زیر سطح 60 هزار دلار رسیده. با توجه به داده‌های موجود، در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 58.502 دلار معامله می‌شود.

طبق گفته‌ی فعالان بازار، به دنبال این افت میزان لیکوییدی این رمزارز به 156 میلیون دلار رسیده است. این پلتفرم در ادامه خاطر نشان کرد که اگر قیمت بیت‌کوین وارد فاز نزولی شود، ممکن است، شاهد موج عظیمی از انحلال در بازار باشیم.

طبق گفته‌ی تحلیلگران CoinGlass، اگر بیت‌کوین از سطحی که به آن رسیده بازگردد، احتمالاً سطوح بالاتری را تست خواهد کرد؛ اما یک بازگشت ضعیف ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت شود.

افت دوباره قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار

CrypNuevo (یکی از تحلیلگران برجسته بازار)، پستی در X منتشر کرد و ادامه داد که ممکن است سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال در هفته آتی شاهد افت قیمت بیت‌کوین به زیر سطح ۴۳ هزار دلار باشند.

افت دوباره قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار

جالب است بدانید که در 11 آگوست، مایکل ون دی پوپ، بنیان‌گذار MN Capital، بیان کرد که ارزش بازار آلت‌کوین‌ها نسبت به اوج تاریخی خود 60 درصد کاهش یافته، در حالی که ارزش بازار بیت‌کوین تنها 15 درصد کاهش داشته و تسلط آن در بازار بیشتر شده است.

در همین حال، تحلیلگری به نام ‘Mags’ اشاره کرد که ارزش بازار آلت‌کوین‌ها دوباره در حال آزمایش خط روند صعودی بلندمدت است.

افت دوباره قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار

با این حال، امروز بیشتر آلت‌کوین‌ها نظیر سولانا (SOL)، تون‌کوین (TON) و دوج‌کوین (DOGE) افت قیمت را تجربه کرده‌اند.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.