سود 524 هزار درصدی یک نهنگ بیت‌کوین بعد از 11 سال!

آغاز فعالیت نهنگ بیت کوین پس از 11 سال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: در اوایل صبح امروز، یکی از کیف پول‌های بیت‌کوینی که به مدت 11 سال غیر فعال بود، دوباره فعال شده. این کیف پول حاوی 37 بیت‌کوین است که ارزش آن‌ها در حال حاضر 2,498,054 دلار تخمین زده می‌شود. حال فعالیت دوباره نهنگ بیت کوین پس از 11 سال می‌تواند تاثیر در بازار داشته باشد؟

فعالیت دوباره نهنگ بیت کوین پس از 11 سال

طبق گزارش ردیاب بلاک‌چین whalealert، طی ۲۴ ساعت گذشته یکی از نهنگ‌های بیت‌کوین که به مدت 11 سال فعالیتی از خود نشان نداده بود، دوباره فعال شده است.

جالب است بدانید آخرین فعالیتی که این نهنگ داشت، به سال 2012 بازمی‌گردد. در آن سال این نهنگ 37 بیت‌کوین به ارزش 479 دلار خریداری کرده بود.

حال به دنبال رشد بیت‌کوین در سال‌های اخیر، این نهنگ 524 هزار درصد رشد کرده در حال حاضر، قیمت BTCهایش حدود 2,498,054 دلار تخمین زده می‌شود.

گفتنی است اوایل این هفته، whalealert اطلاعات مربوط به چندین کیف پول خفته‌ی دیگر را منتشر کرده که هر کدام حاوی میلیون‌ها دلار بیت‌کوین هستند.

آغاز فعالیت نهنگ بیت کوین پس از 11 سال

بیداری‌های ناگهانی از این دست اغلب به این دلیل رخ می‌دهند که مالکان کیف پول اکنون می‌توانند کلیدهای خصوصی خود را پیدا کنند. بسیاری از کاربران بیت کوین‌هایی که در اوایل خرید کرده بودند را برای همیشه از دست داده‌اند.

با این حال، دسته‌ی دیگری از کاربران با صبر و حوصله منتظر مانده‌اند و طی ۱۰ تا ۱۲ سال گذشته شاهد افزایش تدریجی قیمت ارز دیجیتال پیشتاز جهان بوده‌اند و اکنون تصمیم گرفته‌اند به این انتظار پایان دهند.

منبع:  u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.