صرافی ارز دیجیتال Soldex در سولانا راه‌اندازی شد!

راه اندازی صرافی Soldex در سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

Soldex یک صرافی ارز دیجیتال است که بر روی پلتفرم قراردادهای هوشمند شبکه بلاک‌چین سولانا راه‌اندازی شده و از یک ماژول تبادل همتا به همتا و موتور AMM برای تجارت سودآور و اجرای سریع سفارشات بهره می‌برد. در ادامه جزئیات بیشتری از راه اندازی صرافی Soldex در سولانا بیان خواهیم کرد. با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی صرافی Soldex در سولانا

Soldex، یک اکوسیستم مبادلات رمزنگاری جدید با قابلیت بازار ساز خودکار است که از معماری قراردادهای هوشمند سولانا (SOL) برای انجام تمام عملیات مالی در حوزه DeFi استفاده می‌کند.

صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال Soldex (SOLX) یکی از اولین پروتکل‌های DeFi است که روی پلتفرم قراردادهای هوشمند اصلی سولانا (SOL) راه‌اندازی شده. Soldex خود را به عنوان یک DEX (صرافی غیر متمرکز) نسل سوم معرفی می‌کند.

راه اندازی صرافی Soldex در سولانا

در این صرافی، معاملات با سرعتی در حدود ۶۵,۰۰۰ تراکنش در ثانیه و با کارمزد ۰/۰۰۰۰۱ دلار در هر تراکنش پردازش خواهند شد. چنین عملکرد باورنکردنی به دلیل طراحی جدید و کارآمد بلاک‌چین سولانا (SOL) که مبنای فنی برای عملیات Soldex (SOLX) است، انجام می‌شود.

Soldex یک مجموعه ابزار غنی از ربات‌های معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را هم ارائه می‌کند. امر در از بین بردن خطر «خطای انسانی» معامله ارزهای دیجیتال و معامله‌گران با فرکانس بالا بسیار کارآمد است. کاربران Soldex (SOLX) می‌توانند ربات‌های خود را با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از شاخص‌ها، از جمله نوسانات، تحمل ریسک، چارچوب زمانی، بودجه، جفت ارزهای دیجیتال و … سفارشی سازی کنند.

با استفاده از ربات‌های تجاری Soldex، تمام عملیات انجام گرفته در Soldex (SOLX) توسط هوش مصنوعی پردازش خواهد شد. قبل از تایید معامله، ربات‌های Soldex تجزیه و تحلیل بازار و ارزیابی ریسک را انجام می‌دهند. در این حالت می‌توان گفت که تجارت در Soldex (SOLX) تقریباً بدون ریسک است.

همکاری Soldex با Larix:

صرافی Soldex (SOLX) یک ماژول آموزشی جدید را اجرا کرد تا به مبتدیان و متخصصان رمزارز اجازه دهد اطلاعات خود از بازارهای مالی دیجیتال و فناوری را ارتقا دهند. Soldex در این مسیر، به سمت اینترنت Web3 حرکت می‌کند. از این رو، در ژانویه ۲۰۲۲ وارد یک همکاری استراتژیک بلندمدت با Larix شد.

Larix اولین پروتکل وام دهی غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا است. گفته شده که همکاری این دو استارت آپ باعث ارتقای دید بازار هر دو خواهد شد. پروتکل متاورس محور Larix انواع وثیقه مثل استیبل‌کوین‌ها، NFTها، ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند.

برای پوشش آخرین دستاوردها، توسعه دهندگان Soldex یک جلسه ترتیب می‌دهد. این جلسه در ۱۱ ژانویه ساعت ۱۲ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

منبع: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.