نهنگ‌های بازار مشغول خرید BTC: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

خرید و ذخیره بیت کوین توسط نهنگ های بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت بیت‌کوین چند روزی است که در روند نزولی قرار دارد. با این وجود تعداد زیادی از نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال همچنان میزان ذخایر بیت‌کوین خود را افزایش داده و مشغول خرید این ارز دیجیتال هستند. به گفته فعالان بازار، خرید و ذخیره بیت کوین توسط نهنگ های بازار نشانه اعتماد سرمایه‌گذاران به این رمزارز است؛ اما آیا این خرید منجر به افزایش قیمت خواهد شد؟

خرید و ذخیره بیت کوین توسط نهنگ های بازار

بازار ارزهای دیجیتال اخیرا شاهد افت قابل توجه قیمت بیت‌کوین و اتریوم بوده که نگرانی گسترده‌ای را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

سقوط بیت‌کوین به زیر ۵۵۰۰۰ دلار سیگنال‌های معاملاتی مهمی را ایجاد کرد و روند صعودی کوتاه مدت را که از آگوست گذشته برقرار بود، شکست.

تحلیلگر کریپتو، VirtualBacon، اخیرا در مصاحبه خود بیان کرده که افت اخیر بازار فقط به دلیل فروش ۲۷۰۰۰ بیت‌کوین توسط آلمان نیست. این موضوع با مسائل گسترده‌تری مانند افزایش نرخ بهره، نتایج انتخابات ریاست جمهوری، تصمیمات کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و ورود صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مرتبط است.

به گفته‌ی این تحلیلگر، عواملی مانند فروش بالقوه ۱۴۲۰۰۰ بیت‌کوین از جانب Mt. Gox نیز بر فشار فروش و در نتیجه افت قیمت می‌افزاید.

با وجود کاهش قیمت، موسسات بزرگ مانند بلک راک و فیدلیتی در حال خرید این ارز دیجیتال هستند که همین مورد نشان دهنده‌ی اعتماد قوی نهادهای مالی است. اصلاح اخیر از ۴ جولای آغاز شده و انتظار می‌رود تا سپتامبر ادامه یابد.

منبع: coinpedia

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.