خرید ۱۰۶۲ بیت‌کوین توسط یک نهنگ بزرگ: قیمت قرار است افزایش پیدا کند؟

خرید مقدار زیادی بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

بیتستان: طبق داده‌های منتشر شده، یک نهنگ بزرگ 1062 بیت‌کوین را از صرافی Binance به ارزش 64 میلیون دلار خریداری کرده. خرید مقدار زیادی بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی افزایش فشار خرید و در نتیجه رشد قیمت بیت‌کوین باشد.

خرید مقدار زیادی بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ

با توجه به گفته‌ی Ash Crypto (یک تاجر و تحلیلگر معروف بازار)، یک نهنگ ناشناس، 1062 واحد بیت‌کوین از صرافی Binance به ارزش 64 میلیون دلار خریداری کرده است. درحال حاضر این نهنگ بزرگ، 10043 واحد بیت‌کوین به ارزش 600 میلیون دلار در اختیار دارد.

گفتنی است که این نهنگ 1062 بیت‌کوین را در سه روز و طی دو معامله بزرگ خریداری کرده است. در معامله‌ی اول 800 بیت‌کوین به ارزش 45.37 میلیون دلار و در معامله‌ی دوم 300 بیت‌کوین به ارزش 17.41 میلیون دلار.

شایان ذکر است خریدهایی که با این حجم توسط نهنگ‌ها انجام می‌شود؛ می‌تواند تأثیر بسزای روی روند بازار بگذارد و منجر به نوسانات قیمت و تغییرات احساسات سرمایه‌گذاران بیت‌کوین شود.

جالب است بدانید که حجم زیادی بیت‌کوین که توسط این نهنگ نگهداری می‌شود، نشان‌دهنده اعتماد این معامله‌گر به این رمزارز شاخص بازار و علاقه سرمایه‌گذاران به بازار بیت‌کوین است.

با رشد روزافزون بازار رمزارزها، دنبال کردن این افراد می‌تواند مفید باشد، زیرا در پی اقداماتی که انجام می‌دهند، ممکن است در قیمت بیت‌کوین نوساناتی رخ دهد.

منبع: cryptonews

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.