قطعی Cloudflare بر عملکرد صرافی‌ها تاثیر منفی گذاشت: کاربران سردرگم هستند

تاثیر منفی قطعی Cloudflare بر عملکرد صرافی ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

تاثیر منفی قطعی Cloudflare بر عملکرد صرافی ها باعث ایجاد موجی از پیام‌های منفی از طرف کاربران صرافی‌ها شد. شبکه CDN اعلام کرد که این پلتفرم با مشکلاتی مواجه است و در حال حاضر برای رفع آن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

تاثیر منفی قطعی Cloudflare بر عملکرد صرافی ها

کاربرانی که سعی در بازدید از وب‌سایت‌های مورد نظر خود داشتند به دلیل قطعی Cloudflare با اخطار «۵۰۰ خطای سرور داخلی» مواجه شدند.

Cloudflare که یک ارائه‌دهنده زیرساخت مهم اینترنت است، اخیراً با مشکلات گسترده‌ای مواجه شده. مشکلات این ارائه دهنده بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری را از کار انداخته است.

شبکه CDN از طریق پیام به‌روزرسانی خود روز سه‌شنبه، این قضیه را تأیید کرد که در خدمات و شبکه خود با مشکلاتی مواجه است و در حال حاضر برای رفع آن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. با این حال، این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد مشکلی که باعث توقف خدمات در سراسر جهان شده، ارائه نکرده است. همچنین این قطعی باعث فرستاده شدن پیام‌های مبتنی بر نارضایتی کاربران صرافی‌های مختلف شد.

صرافی ارز دیجیتال FTX در توییتی اعلام کرد که برای مدتی دسترسی به پلتفرم و سایر سایت‌ها برای بسیاری از افراد دشوار خواهد بود و ادعا کرد که این صرافی اکنون در حالت «post-only» است. صرافی‌های کریپتو Bitfinex و OKEx نیز در مورد مشکل قطعی این ارائه دهنده توییت زدند. صرافی OKEx در توییت خود پرسید که آیا جایگزینی برای Web3 در آینده وجود دارد یا خیر؟

تاثیر منفی قطعی Cloudflare بر عملکرد صرافی ها

Cloudflare که از حدود سه سال پیش به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته، زیرساخت شبکه وب را به مشاغل ارائه می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد مطالب خود را به صورت آنلاین منتشر کنند. این زیرساخت همچنین خدمات امنیتی، از جمله حفاظت در برابر DDOS را ارائه می‌دهد.

قطعی Cloudflare با اخطار «۵۰۰ خطای سرور داخلی»

این اولین بار نیست که قطعی Cloudfare اثرات منفی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. در آگوست ۲۰۲۰، قطعی مشابه‌ی در Bitfinex و سایر وب سایت‌های اصلی اتفاق افتاده بود.

به غیر از صرافی‌های رمزنگاری، سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی دیگری مانند کارگزاری‌های هندی Zerodha و Upstox، و همچنین پلتفرم ارتباطی Discord، در حال حاضر با خطای سرور داخلی ۵۰۰ از کار افتاده‌اند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.