منع فعالیت صرافی Coinseed در نیویورک

منع فعالیت صرافی Coinseed در نیویورک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

Coinseed، یک پلتفرم معاملاتی ارزهای رمزنگاری شده است که قبلا به طور موقت به دلیل نقض قوانین ایالت نیویورک و تضییع غیرقانونی صندوق سرمایه گذاران متوقف شده بود. این ارز سرانجام از سوی دادگاه عالی ایالت نیویورک دستور تعطیلی فعالیت در این ایالت را دریافت کرد. اما منع فعالیت صرافی Coinseed در نیویورک چه آینده‌ای برای این صرافی رقم خواهد زد؟

در ماه فوریه، لتیتیا جیمز (Letitia James)، دادستان کل ایالت، علیه Coinseed و دو تن از مدیران آن، از جمله بنیانگذار و مدیرعامل، به دلیل اجرای سیستم عامل‌های معاملاتی غیرقانونی و کلاهبرداری ارزهای رمز پایه شکایت کرد که بعدا در ماه مه با منع فعالیت صرافی Coinseed در نیویورک به پایان رسید. با این حال، حکم جدید علیه آن ثابت کرد که این یک اشتباه در سیستم قضایی بوده است.

در 13 سپتامبر، دادستان کل جیمز توانست حکم دیگری از دادگاه علیه پلتفرم معاملات ارزهای رمزنگاری شده، صادر کند که باعث می‌شود شرکت رمزنگاری فعالیت‌های خود را متوقف کرده و برای حفاظت از سرمایه، سرمایه گذاران خود تغییراتی در سیستم فعالیت‌های خود ایجاد کند.

احتمال افزایش مالیات بر دارایی‌‌های دیجیتال در آمریکا!

ادامه خبر را بخوانید

همچنین علاوه بر این، دادگاه شرکت Coinseed را به پرداخت 3 میلیون دلار جریمه محکوم کرد. این جریمه به تعدادی از قربانیان عملیات کلاهبرداری به عنوان فروشنده کالاهای ثبت نشده و غیرقانونی تعلق گرفت. آن‌ها همچنین به طور دائم از فعالیت به عنوان کارگزار رمز ارزها و حتی فروش و مشاور برای هرگونه تجارت کالا یا اوراق بهادار در ایالت منع شدند.

نقض دستورات دادگاه باعث منع فعالیت صرافی Coinseed در نیویورک شد

یکی از جرایمی که علیه Coinseed در دادگاه عنوان شد، نقض حکم دادگاه است. در ابتدا دستور دادگاه مبنی بر جلوگیری از عملکرد این شبکه در ماه ژوئن صادر شده بود اما با این حال، این پلت فرم به فعالیت خود ادامه داده بود.

به گفته دفتر دادستان کل، Coinseed و مدیرعامل آن با ایجاد، ارائه و فروش ارز مجازی جدید از دستور اولیه قاضی سرپیچی کرده‌اند و به شکایت دادستان کل جیمز پاسخ نداده‌اند.

با این حال این شرکت برخلاف دستورات دادگاه، به فعالیت غیرقانونی و غیراخلاقی خود ادامه داده و وجوه سرمایه گذاران را گروگان گرفته است. همچنین این عمل خطرات سرمایه گذاری در ارزهای مجازی ثبت نشده را نشان می‌دهد که این شرکت را محکوم می‌کند.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.