جلوگیری از ادامه فعالیت ۶۰ صرافی در کره جنوبی!

تعویق ۶۰ صرافی در کره جنوبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

طبق گزارش U.TODAY، در کره جنوبی، حدود ۶۰ صرافی که ارزهای رمزپایه ( Cryptocurrency) را معامله می‌کردند، فعالیت خود را متوقف خواهند کرد. این صرافی‌ها باید تا نیمه شب جمعه، مشتریان خود را مطلع کنند. برای اطلاع از خبر تعویق ۶۰ صرافی در کره جنوبی با بیتستان همراه باشید.

طبق گزارش ارائه شده از U.TODAY این صرافی‌ها برای اینکه بتوانند به فعالیت خود در حوزه رمزارزها ادامه دهند باید قبل از روز ۲۴ سپتامبر اطلاعات صرافی را در واحد اطلاعات مالی ثبت کرده و یک گواهی امنیت از آژانس امنیت اینترنت دریافت کنند. علاوه بر این هر مبادله دارایی دیجیتال باید با مشارکت بانک‌های ثبت شده در کشور باشد.

اما اگر صرافی‌ها تا ۲۴ سپتامبر اطلاعات مربوط به صرافی را ثبت نکنند، فعالیت آن‌ها در کشور متوقف می‌شود و هرگونه خدماتی که ارائه می‌دهند ممنوع خواهد بود. اگر صرافی اطلاعات خود را ثبت کرده اما با بانک مشارکت نداشته باشد، استفاده از استراتژی تجارت جفت (Pairs trading) برای آن صرافی ممنوع است.

خروج سرمایه‌گذاران و ادامه فعالیت تنها 4 صرافی

کمیسیون خدمات مالی در اوایل هفته پیش اعلام کرد که ۶۰ صرافی واقع در کره جنوبی باید مشتریان را در رابطه با تاریخ متوقف شدن معاملات مطلع کنند و همچنین آن‌ها را راهنمایی کنند تا یک هفته قبل از متوقف شدن معاملات، وجوه خود را از بازار خارج نمایند.

احتمال دارد هر صرافی که در کره جنوبی واقع شده، بسته شوند. بخش دیگر از صرافی‌ها که گواهی امنیتی را دارند اما هیچ مشارکتی با بانک‌ها ندارند ادامه فعالیت آن‌ها تضمین نشده خواهد بود.

مطلع شدیم تنها ۴ صرافی کره جنوبی با بانک‌های این کشور مشارکت دارند که پس از اعمال قوانین جدید آن‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.