افزایش ارزش شرکت کانسنسیس (ConsenSys) به ۳ میلیارد دلار

افزایش ارزش شرکت کانسنسیس به ۳ میلیارد دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۰

براساس گزارش‌ها، غول اتریوم ConsenSys، اخیرا با افزایش سرمایه‌گذاران مواجه شده که نتیجه این افزایش در سرمایه‌گذاران و مقدار سرمایه‌گذاری، بالاتر رفتن ارزش شرکت کانسنسیس به ۳ میلیارد دلار بود. همراه با  بیتستان  خبر افزایش ارزش شرکت کانسنسیس به ۳ میلیارد دلار را بررسی کنیم.

در ماه اپریل شرکت ConsenSys، مقدار ۶۵ میلیون دلار از JPMorgan ،Mastercard و دیگر حامیان خود، به عنوان سرمایه جمع آوری کرد و اخیرا ارزش این شرکت به 3 میلیارد دلار رسیده است.

درباره شرکت ConsenSys

شرکت ConsenSys، شرکت نرم‌افزاری اتریوم است که توسط جوزف لوببن (Joseph Lubin)، اداره می‌شود. بر اساس گزارشات، شرکت ConsenSys، با جمع آوری سرمایه به هدف خود که افزایش ارزش شرکت کانسنسیس به ۳ میلیارد دلار بود، رسید. 

شرکت ConsenSys را به ستون فقرات اتریوم تشبیه می‌کنند و این نشانگر اهمیت این شرکت است. محصولات اصلی و کلیدی این شرکت شامل API دسترسی به پورتال مثل Infura و MetaMask می‌باشند. MetaMask کیف پول محبوب اتریوم با ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است.

جوزف لوببن (Joseph Lubin)، شرکت کانسنسیس را پس از تاسیس اتریوم، راه‌اندازی کرد تا به آنچه که او “انقلاب در اعتماد” می‌نامد سرعت بخشد. وی، تا حد زیادی سرمایه راه‌اندازی ConsenSys را با دارایی‌های اتریومی خود تامین کرده است.

شرکت کانسنسیس، زیرساخت‌هایی را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ایجاد می‌کند تا بتوانند برنامه‌های غیر متمرکز در اتریوم بسازند. از دیگر هدف‌های این شرکت کمک به کاربران داخلی با ارائه ابزارهایی، برای دسترسی به Web3 است.

سرمایه‌گذاری های اخیر در عرصه رمزنگاری

شرکت ConsenSys، در اپریل اعلام کرد که بودجه‌ای نزدیک به ۶۵ میلیون دلار جمع آوری کرده است. این سرمایه ۶۵ میلیون دلاری عمدتا از شرکت‌هایی مثل JPMorgan ،Mastercard و UBS تامین شده است.

خبر سرمایه‌گذاری‌های بزرگ روز به روز در حال افزایش است. Solana، از طرق فروش توکن خصوصی خود در ماه ژوئن، ۳۱۴ میلیون دلار جمع آوری کرد.  شرکت‌های بومی اتریوم،  OpenSea و  Axie Infinity، نیز سرمایه میلیارد دلاری جمع آوری کردند.

صرافی FTX، یکی از سریع‌ترین رشد در سرمایه‌گذاری را در ماه جولای داشت که نزدیک ۹۰۰ میلیون دلار بود. پس از این سرمایه‌گذاری، ارزش صرافی FTX، را ۱۸ میلیارد دلار اعلام کردند.

ورود سرمایه‌های عظیم را می‌توان با افزایش تقاضا برای دارایی‌های رمزنگاری شده، توضیح داد. سال ۲۰۲۱ برای صنعت رمزنگاری نقطه عطفی بود و با پیشرفت‌های زیادی همراه شد. پیشرفت‌هایی مثل اولین معرفی Nasdaq در Coinbase و تمرکز موج توجه‌ها به سمت NFTها و افزایش ارزش شرکت کانسنسیس به ۳ میلیارد دلار.

در سال ۲۰۲۱ ارزش دارایی‌هایی مثل بیت‌کوین و اتریوم با جهش‌های بزرگی روبه‌رو شد و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده را به ۲٫۴ تریلیون دلار رساند.

منبع: cryptobriefing

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.