بایننس توسط بانک مرکزی هلند، بیش از ۳ میلیون یورو جریمه شد

جریمه ۳ میلیون یورویی بایننس توسط بانک مرکزی هلند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۱

بانک مرکزی هلند، صرافی ارز دیجیتال Binance را ۳٫۳ میلیون یورو جریمه کرد. دلیل اصلی جریمه ۳ میلیون یورویی بایننس توسط بانک مرکزی هلند، فعالیت بدون ثبت قانونی این صرافی اعلام شده است. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

جریمه ۳ میلیون یورویی بایننس توسط بانک مرکزی هلند

بایننس توسط بانک مرکزی هلند به دلیل ارائه خدمات رمزنگاری بدون ثبت قانونی، ۳٫۳ میلیون یورو (۳٫۴ میلیون دلار) جریمه شده است.

طبق گزارشات، شرکت‌هایی که می‌خواهند خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال در هلند ارائه دهند، باید در بانک مرکزی این کشور، ثبت شوند. شرکت‌ها پس از ثبت شدن، تحت قانون پیشگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم قرار می‌گیرند. به گفته منابع خبری، این قانون از ماه می ۲۰۲۰ اعمال شده زیرا ناشناس بودن تراکنش‌های رمزنگاری، انجام معاملات بزرگ را برای مجرمان آسان‌تر می‌کند.

بانک DNB یا همان بانک مرکزی هلند، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

 بایننس هیچ گونه مالیاتی و هزینه‌های لازمه را به DNB پرداخت نکرده است.

در آگوست گذشته، بانک مرکزی با صدور یک اعلامیه‌ی عمومی در مورد فعالیت بایننس در کشور ، اعلام کرد که تخلفات بایننس (فعالیت بدون ثبت قانونی و عدم پرداخت مالیات) را تخلفاتی بسیار جدی می‌داند.

با این حال، یکی از سخنگویان بایننس اعلام کرد که درخواست خود برای ثبت این صرافی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات رمزنگاری از طریق Binance Nederland BV، را ارسال کرده است.

منبع: theblock

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.