بیت‌کوین السالوادوری‌ها از کیف‌پول چیوو ناپدید شد!

غیب شدن بیت کوین السالوادوری‌ها از کیف پول چیوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۰

بیتستان: کیف‌پول بیت‌کوین السالوادور که چیوو نام دارد از ابتدای راه‌اندازی با مشکلاتی مواجه بود. به تازگی کاربران این کیف‌پول ادعا کردند که بیت‌کوین‌های موجود در حساب‌هایشان ناپدید شده است. با ما همراه باشید تا از جزئیات غیب شدن بیت کوین السالوادوری‌ها از کیف پول چیوو مطلع شوید.

یکی از کاربران توییتر با نام مستعار El Comisonado در گفتگو با The New Scientistبیان کرد که بیت‌کوین‌های موجود در کیف‌پول‌های چیوو برخی از مردم السالوادور ناپدید شده است.

طبق گزارش The New Scientist، این کاربر بیان کرد که دولت هیچ توضیحی در این خصوص ارائه نداد و وجود مشکلات فنی در کیف‌پول چیوو را قبول نکرد. بیشتر مردم این کشور خواستار حل شدن این مشکلات هستند.

براساس گزارشات ارائه شده، زائرا ناواس (Zaira Navas) و روگزی (Rogzy) مشکلات مشابه با این مورد را تجربه کرده‌اند. روگزی بیان کرد که:

من فکر نمی‌کنم کیف‌پول چیوو امن باشد و هیچ فردی نمی‌تواند امنیت این کیف‌پول را تایید کند.

این اولین مشکلی نیست که رئیس جمهور السالوادور برای پذیرش رمزارزها با آن مواجه شده است.

پذیرفته شدن بیت‌کوین در السالوادور

بوکل (Bukle)، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرده بود که بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی کشور می‌پذیرد. از آن زمان دولت او بحث و جدل‌های زیادی در این باره داشت. شهروندان بارها اعتراض کردند.

قانونی شدن بیت‌کوین در السالوادور از روز سه شنبه اجرایی شد. حامیان بیت‌کوین این روز را جشن گرفتند و مدعی شدند که این ارز دیجیتال آغازگر دوره جدیدی است.

در مقابل برخی از موسسات مالی جهان، از جمله بانک‌های جهانی و صندوق بین‌المللی پول نیز از این قانون بیت‌کوین انتقاد کردند.

ماریو گومز (Mario Gomez) یکی از منتقدان قانون بیت‌کوین پس از انتقاد به این قانون، بدون حکم بازداشت شد.

منبع خبر: decrypt

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.