ثبت خروج ۱.۲ میلیارد دلار اتریوم از صرافی‌های متمرکز

خروج ۱.۲ میلیارد دلار اتر از صرافی های متمرکز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

خروج ۱.۲ میلیارد دلار اتر از صرافی های متمرکز در یک دوره ۲۴ ساعته، خبری بزرگ برای فعالان عرصه رمزارز بود. بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در طول ۲۴ ساعت از صرافی های متمرکز خارج شده و این دومین بار در سال جاری است که قیمت اتر نموداری عمودی پیدا کرده. برای اطلاع از جزییات این خبر همراه بیتستان باشید.

حذف بیش از ۱ میلیارد دلار اتر (ETH) از صرافی های متمرکز در طی ۲۴ ساعت اخیر، منجر به گمانه زنی در مورد حذف ناگهانی و افزایش قریب‌الوقوع قیمت رمزارز اتر شده است. معمولا هنگام افزایش ارزش یک رمزارز عرضه آن در بسیاری از مکان‌های معاملاتی کاهش می‌یابد.

اتر رکورد جدید خروج کوتاه مدت از مبادلات را شکست

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت ارائه دهندگان آنالیزهای رمزارزی، با نام IntoTheBlock، به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار اتر از صرافی‌های متمرکز خارج شده است. این ارائه دهنده بیان می‌کند اتر رکورد جدیدی در خروج کوتاه مدت از صرافی‌ها را به خود اختصاص داده است.

IntoTheBlock خاطر نشان کرد که قیمت اتر ۳۰ روز پس از خروج آن در ماه اپریل گذشته، به مقدار ۶۰% افزایش ارزش داشت.

خروج ۱.۲ میلیارد دلار اتر از صرافی های متمرکز

اگرچه اوضاع از ماه اپریل تغییر کرده است. در آپدیت جدید ماهنامه لندن، یک مکانیزم سوختن (burn mechanism) را در بازار کار اتریم گزارش داد، که ناشی از افزایش فشار تورم بر عرضه رمز ارز اتریوم است.

بر اساس گزارش Ultrasound Money، در زمان نگارش این مقاله ۳۰۹.۵۰۵ اتر با ارزشی بیش از ۱.۱ میلیارد دلار، در ۴۲ روز پس از آغاز به کار طرح بهبود ۱۵۵۹، از بازار متمرکز خارج شده است.

به این ترتیب اتر با نرخ ۵٫۰۵ ETH در دقیقه ($۱۸,۰۶۱) یا ۲۶ میلیون دلار روزانه، از زمان ارتقاء از عرصه خارج شد.

بیشترین نرخ‌های خروج در بازار توکن‌های غیر قابل تعویض

در بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (nonfungible token)، OpenSea با نرخ ۱۴% بیشترین خروج اتریم را شاهد بودیم. پس از آن بازارهای  Uniswap v2 با ۵٫۵% ، Tether با ۴٫۹% و Axie Infinity با ۳% شاهد بیشترین خروج اتریم بوده‌اند. خروج اترم همچنین روی ۸٫۷% از اتریوم‌های سوخته نیز تاثیر گذاشته.

بیت‌کوین نیز از زمان اوج گیری ۱۷% خود، پس از ماه می، از صرافی‌های متمرکز به صورت مداوم خروج داشته است. طبق گزارش شرکت‌های تحلیلی، ذخایر بیت‌کوین صرافی‌های متمرکز از فوریه ۲۰۱۸ به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

منبع: cointelegraph

خروج ۱.۲ میلیارد دلار اتر از صرافی های متمرکز
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.