استخر استخراج اتریوم F2pool به کار خود پایان داد

توقف استخراج اتریوم در استخر F2pool
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

استخر استخراج F2pool پس از ادغام بزرگ اتریوم متوقف خواهد شد. با توجه به این که در ادغام اتریوم الگوریتم این شبکه به اثبات سهام تبدیل خواهد شد، بسیاری از استخرهای استخراج اتریوم متوقف خواهند شد و یا توکن‌های دیگری استخراج خواهند کرد. توقف استخراج اتریوم در استخر F2pool پس از ادغام، می‌تواند یکی از نشانه‌های این قضیه باشد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

استخراج استخر F2pool اتریوم پس از ادغام متوقف خواهد شد. استخر ماینینگ f2pool اعلام کرده است که استخراج اتریوم را پس از ادغام پایان خواهد داد. سایر استخرهای استخراج اتریوم نیز در حال انجام اقداماتی برای آمادگی تغییرات پس از ادغام هستند.

هفتم سپتامبر استخر ماینینگ f2pool اعلام کرد که استخراج ETH بین تاریخ‌های ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت و استخراج‌کنندگان ETH در f2pool پس از تکمیل ادغام، می‌توانند موجودی ETH خود را دریافت کنند.

توقف استخراج اتریوم در استخر F2pool

در توییتی F2pool تبدیل اتریوم به الگوریتم اثبات سهام  را تصدیق کرد، اما به نقش مهمی که ماینرها ایفا کرده‌اند نیز اشاره کرد و نوشت:

ما تصدیق می‌کنیم که دوران ETH PoW به پایان رسیده است و بهتر است به عصر جدید PoS قدم بگذاریم.

ادغام یکی از بزرگترین تغییراتی است که اتریوم تجربه خواهد کرد و بسیاری از افراد به این امر علاقه‌مند هستند. به این ترتیب، بسیاری از شرکت ها نیز در حال آماده شدن برای انتقال بزرگ یا ادغام هستند.

تصمیمات شرکت‌های استخراج اتریوم در مورد آینده

با نزدیک شدن به ادغام بعضی از استخرهای استخراج در جهت پیشبرد ادغام گام برمی‌دارند. با این حال، تصمیماتی که آن‌ها باید بگیرند، با توجه به اینکه مجبور هستند منابع خود را دوباره تنظیم کنند، بسیار دشوار است.

به عنوان مثال، Hive Blockchain Technologies به دنبال بهینه سازی ۶٫۵ تراهش ظرفیت، در استخراج ETHPoW به جای استخراج ETC است. در همین حال، Hut8 به دنبال تمرکز بر برنامه نویسی، هوش مصنوعی و ارائه خدمات دیگر خواهد بود.

با توجه به سخت‌تر شدن کار برای استخرهای استخراج اتریوم پس از ادغام، به نظر می‌رسد که اکثر ماینرها به استخراج سایر دارایی‌های کریپتو روی خواهند آورد که به نوبه خود باعث افزایش سختی آن کوین‌ها و کاهش سودآوری می‌شود.

منیع: beincrypto

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.