کلاهبرداران با انتشار NFTهای تقلبی کریستیانو رونالدو در توییتر، دارایی‌های کاربران را به سرقت می‌برند

انتشار NFT های تقلبی کریستیانو رونالدو در توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: این روزها با آغاز جام جهانی و بالا گرفتن تب فوتبال در جهان، خبر انتشار NFT های تقلبی کریستیانو رونالدو در توییتر، بازار ارزهای دیجیتال را تکان داد. کلاهبرداران در تلاش هستند تا با NFTهای جعلی CR7، دارایی‌های دیجیتالی کاربران را به سرقت ببرند.

انتشار NFT های تقلبی کریستیانو رونالدو در توییتر

فوتبال همیشه یک ورزش پرطرفدار است که با آغاز جام جهانی تب این ورزش شدیدا بالا گرفته. همین مورد باعث شده نظر کلاهبرداران رمزارز نیز به این حوزه جلب شود.

در واقع کلاهبرداران سعی می‌کنند با ارائه و تبلیغ NFT های قلابی و برخی روش‌های دیگر، دارایی‌های دیجیتالی کاربران را به سرقت برده و سود هنگفتی به دست آورند.

NFT های تقلبی کریستیانو رونالدو

از ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲، یک کمپین خطرناک کلاهبرداری در توییتر در حال اجرا است. کلاهبرداران مجموعه‌ای از حساب‌ها و وب‌سایت‌های فیشینگ را برای تبلیغ توکن‌های غیرقابل تعویض جعلی ایجاد کرده‌اند که ظاهراً توسط کریستیانو رونالدو تأیید شده است.

NFT های تقلبی کریستیانو رونالدو

حساب توییتر اصلی این کلاهبرداران در مدت کوتاه تقریباً ۳۰ هزار دنبال کننده جذب کرد. این حساب توییتری از ویدیوهایی استفاده کرده که با همکاری کریستیانو رونالدو برای تبلیغ تعدادی از NFTها در Binance ساخته شده بود. این کلاهبرداران موفق شدند یک کپی از این ویدیو ایجاد کرده و از آن برای جذب سرمایه‌گذاران سوء استفاده کنند.

خوشبختانه، وب سایت‌های فیشینگ ایجاد شده قبلاً توسط سیستم حفاظتی متامسک به عنوان یک سایت کلاهبرداری مشخص شده بود. طبق تحقیقات انجام شده، به احتمال زیاد این وب سایت رمزهای عبور کیف پول‌های اتریوم (ETH) را به سرقت می‌برد.

منبع: u.toay

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.