استیبل کوین MIM پیوند دلاری خود را از دست داد و در حال سقوط است

سقوط استیبل کوین MIM
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: استیبل‌کوین Magic Internet Money (MIM)، توکن اصلی پلتفرم Abracadabra DeFi، آخرین استیبل‌کوینی است که با افت بازار ارزهای دیجیتال، پیوند خود با دلار از دست داده و در حال سقوط است. ترس شدید سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال و تخلیه توکن‌ها، عامل اصلی سقوط استیبل کوین MIM بود.

Magic Internet Money (MIM)، توکن اصلی پلتفرم Abracadabra DeFi، آخرین استیبل‌کوینی است که پیوند دلاری خود را از دست می‌دهد.

MIM که چهل و دومین استیبل‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است، در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد کاهش داشته و در سطح قیمتی ۰/۹۴۵۶ دلار معامله می‌شود. این سقوط و افت قیمت با بحبوحه کاهش شدید ارزش رمزارزها در بازار همراه شده است.

سقوط این استیبل‌کوین در پی تخلیه توکن‌ها توسط کاربران شدت بیشتری پیدا کرده است.

نظر تحلیلگران در مورد سقوط MIM و Abracadabra

همچنین یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال به نام @AutismCapital، با استناد به منابعی که دارد، ادعا کرده که استیبل‌کوین MIM و Abracadabra به دلیل ۱۲ میلیون دلار بدهی ناشی از سقوط Terra تقریباً ورشکسته شده‌اند.

مدیر عامل Abracadabra در در پاسخ به این تحلیلگر گفت که دارایی‌های خزانه به مراتب بیشتر از میزان بدهی‌ها است؛ اما Wonderland Treasury که در اوایل سال جاری با Abracadabra ادغام شده بود؛ حدود ۵۷ میلیون دلار USDC را از استخر نقدینگی MIM Curve برداشت کرده که تاثیر زیادی در بر هم خوردن تعادل استخر داشته. کمبود نقدینگی می‌تواند منجر به کاهش بیشتر MIM شود.

به غیر از MIM، استیبل‌کوین‌های دیگری نیز با سقوط بازار کریپتو، پیوند خود با دلار را از دست داده‌اند. USDD ترون، تتر، FRAX و Neutrino USD نیز چنین حالتی پیدا کرده‌اند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.