FTX قصد خرید صرافی کره ای Bithumb را دارد

برنامه FTX برای خرید صرافی کره ای Bithumb
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ مرداد ۱۴۰۱

بلومبرگ در گزارش روز جمعه خود خبر از برنامه FTX برای خرید صرافی کره ای Bithumb داد. این غول ارزهای دیجیتال برای گسترش فعالیت خود تصمیم گرفته تا Bithumb، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال کره جنوبی، را خریداری کند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

برنامه FTX برای خرید صرافی کره ای Bithumb

روز جمعه بلومبرگ درباره‌ی خرید Bithumb، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال کره جنوبی، توسط FTX، گزارشی منتشر کرد. به گفته منابع آگاه، این معامله در مراحل نهایی خود است، البته شرایط مالی معامله فعلا مشخص نیست.

با این که گزارشات زیادی در این مورد منتشر شده، ولی شایان ذکر است که هر دو طرف از اظهار نظر در مورد این معامله خودداری کرده‌اند.

در اکتبر ۲۰۱۸، Bithumb، توسط کنسرسیوم جهانی BK، که توسط دکتر کیم بیونگ گان (Dr. Kim Byung Gun)، جراح زیبایی مشهور، اداره می‌شود، به مبلغ ۳۵۴ میلیون دلار خریداری شد.

Naver، رسانه کره جنوبی، مارس گذشته گزارش داد که مورگان استنلی تصمیم دارد Bithumb را با قیمت ۴۴۱ میلیون دلار خریداری کند.که البته، این معامله در انتها عملی نشد.

پیش از این نیز برخی از رسانه‌های کره جنوبی گزارش دادند که Nexon نیز به دنبال خرید Bitstamp بوده، اما در انتها این شرکت بازی سازی کره‌ای شایعات را رد کرد.

در اواخر ژوئن، بلومبرگ گزارش داد که FTX در حال آماده شدن برای خرید اپلیکیشن تجاری محبوب Robinhood است. البته بعد از انتشار این خبر FTX این خبر را رد کرد.

می‌توان گفت FTX در بحبوحه سقوط مداوم بازار، در حال خرید شرکت‌ها و سهام بوده است. این غول رمزارز اخیراً برای خرید BlockFi با این شرکت به توافق رسیده است. در این توافق آمده است که FTX قادر به خرید ۲۴۰ میلیون دلار سهم از وام‌دهنده رمزارز BlockFi  می‌باشد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.