ارزش کل سرمایه قفل ‌شده حوزه DeFi دوباره به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار رسید

رشد دوباره ارزش کل سرمایه قفل ‌شده حوزه DeFi
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: ارزش کل قفل شده امور مالی غیرمتمرکز (defi) توانسته است به بالای منطقه ۲۰۰ میلیارد دلار رسیده و بعد از افتی که داشت، دوباره رشد کند. کل صنعت کریپتوکارنسی توانسته‌اند از رکودی که در هفته قبل رخ داده بود، نجات پیدا کنند. رشد دوباره ارزش کل سرمایه قفل شده حوزه DeFi موجب شده تا برخی از پروژه‌ها ATH جدیدی به ثبت برسانند. مثل اتریوم، ترا و زنجیره هوشمند بایننس.

بازار ارزهای دیجیتال و صنعت رمزارزها توانسته از رکودی که به دلیل حمله روسیه به اوکراین رخ داده بود، نجات یافته و به رشد ادامه دهند. به دنبال رشد صنعت کریپتو، صنعت DeFi توانست پس از سقوطی که داشت، به بالای سطح ۲۰۰,۹۴ میلیارد دلار باز گردد.

این در حالی است که کل ارزش قفل شده تمام بلاک‌چین‌های صنعت DeFi در ۲۸ ژانویه با پایین‌ترین سطح یعنی ۱۸۵/۹ میلیارد دلار رسیده بود، اما از آن زمان تا اکنون، بیش از ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده‌اند.

رشد دوباره ارزش کل سرمایه قفل ‌شده حوزه DeFi

نرخ تسلط و ارزش کل قفل شده ۳ شبکه بلاک‌چین برتر DeFi:

تسلط اتریوم، از نظر TVL (کل ارزش قفل شده) در حال حاضر، ۵۵/۹۴ درصد با ۱۱۲,۳۶ میلیارد دلار است. Terra نیز با ۲۰/۱۷ میلیارد دلار در رده دوم قرار دارد که ۱۰/۰۴ درصد از کل ارزش قفل شده Defi را در اختیار گرفته.

سومین بلاک‌چین از نظر کل ارزش قفل شده نیز زنجیره هوشمند Binance (BSC) با ۱۲/۱۳ میلیارد دلار TVL است.

همچنین داده‌های Defillama.com نشان می‌دهند که Chainlink بزرگ‌ترین اوراکلی است که ۱۳۸ پروتکل را با ۵۲/۶۶ میلیارد دلار TVL تحت کنترل دارد.

در بین توکن‌های بومی قرارداد هوشمند، سایفریوم (CPH) با ۳۳۰ درصد افزایش، بزرگترین سود و رشد را داشت. XCP نیز در رده دوم قرار دارد.

رشد دوباره ارزش کل سرمایه قفل ‌شده حوزه DeFi

بلاک‌چین ترا (LUNA) نیز موفق شده است که در هفته گذشته، ۵۲ درصد رشد داشته باشد. در زمان نگارش این خبر، ارزش کل تمام توکن‌های بومی پلتفرم قراردادهای هوشمند موجود، به ۶۱۱ میلیارد دلار رسیده بود که ۰/۳ درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.