افزایش ناگهانی هزینه گس در شبکه پالیگان به خاطر یک بازی

جهش ناگهانی هزینه گس شبکه پالیگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات، هزینه‌های گس در شبکه پالیگان به دلیل یک بازی افزایش ناگهانی داشته است. این بازی منجر به بروز اختلال در شبکه شد. با ما همراه باشید تا از جزئیات خبر جهش ناگهانی هزینه گس شبکه پالیگان مطلع شوید.

با توجه به گزارشات اخیر، مخاطبان رسانه بلومبرگ متوجه شدند که افزایش فعالیت کاربران بازی سانفلاور فارمز (Sunflower Farmers) منجر به بروز اختلال در شبکه پالیگان شده است. نکته قابل توجه این است که چگونه یک بازی می‌تواند روند یکی از برترین پلتفرم‌های قرارداد هوشمند را مختل کند؟

براساس گزارش اولگا خریف (Olga Kharif)، افزایش فعالیت‌های درون بازی در بستر سانفلاور فارمز منجر به افزایش هزینه گس در شبکه پالیگان شده است.

جهش ناگهانی هزینه گس شبکه پالیگان

براساس داده‌های ارائه شده از سوی فعالان شبکه پالیگان، در اوایل سال ۲۰۲۲ هزینه گس در این شبکه به بالاترین حد خود رسید.

افزایش هزینه گس

در ۱ تا ۳ ژانویه هزینه گس ۶۰۰ درصد افزایش داشت. تخمین زده می‌شود که فعالیت‌های زیاد در بازی سانفلاور فارمز منجر به افزایش هزینه گس در شبکه پالیگان شده است.

در حال حاضر، در ۲۴ ساعت بیش از دو میلیون تراکنش در شبکه پالیگان انجام شده. این بازی تبدیل به بازی محبوب در شبکه پالیگان شده است.

انتقال برنامه‌های پالیگان به سایر بلاک‌چین‌ها توسط توسعه‌دهندگان

از آنجایی که بازی‌ها بیش از ۷۰ درصد از منابع پالیگان را در اختیار دارند، برخی از کاربران اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، پیشنهاداتی را برای جلوگیری از دسترسی کاربران با بازی سانفلاور فارمز ارائه دادند.

انتقال برنامه‌های پالیگان

اگر این روند ادامه داشته باشد، شبکه پالیگان نیز مانند اتریوم ضعیف می‌شود. همانطور که قبلا u.today گزارش داده بود، اتریوم با بازی‌های Ponzi MMM crypto و forsage مختل شده بود.

با توجه به اینکه برخی از تحلیلگران بازار دیجیتال، به ضعف ‌شبکه پالیگان اشاره می‌کنند، توسعه دهندگان این شبکه امکان دارد که به فکر انتقال برنامه‌های خود به سایر بلاک‌چین‌ها سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) باشند.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.