میزان ورود سرمایه به صندوق‌های رمزنگاری نهادی به بالاترین سطح خود در سه ماهه‌ی گذشته رسید

افزایش ورود سرمایه به صندوق های رمزنگاری نهادی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های ارائه شده توسط Coinshare در روز سه شنبه، خبر از افزایش ورود سرمایه به صندوق های رمزنگاری نهادی می‌دهند. با توجه به اطلاعات موجود، صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته مجموعا ۱۹۳ میلیون دلار ورودی داشته‌اند.

افزایش ورود سرمایه به صندوق های رمزنگاری نهادی

داده‌های ارائه شده از Cionshares نشان می‌دهد که میزان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های رمزنگاری نهادی به بالاترین سطح خود در سه ماهه گذشته رسیده است. گزارشات نشان می‌دهند که میزان ورودی سرمایه به صندوق سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته به ۱۹۳ میلیون دلار رسید.

بر اساس گزارشات قبلی، در ۳ دسامبر ۲۰۲۱ میزان ورودی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۱۸۴ میلیون دلار بود.

رشد قیمت بیت‌کوین تاثیر زیادی در افزایش ورودی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد. میزان ورودی به صندوق‌های سولانا در هفته گذشته حدود ۸۷ میلیون دلار بود.

صندوق‌های مبتنی بر سولانا حدود ۳۶ درصد از دارایی تحت مدیریت شرکت‌های نهادی را تشکیل می‌دهند. صندوق‌های مبتنی بر اتریوم نیز در هفته گذشته ۱۰/۲ میلیون دلار ورودی داشتند. بر اساس گزارشات، ۷۶ درصد ورودی‌ها، از شرکت‌های اروپایی بود.

ارقام این گزارش در تضاد با گزارشات هفته قبل هستند. طبق گزارشات، سرمایه‌گذاران شاهد خروج سرمایه ۴۹/۴ میلیون دلار از صندوق‌های اتریوم و بیت‌کوین بودند. ورود سرمایه به صندوق رمزنگاری نهادی با افزایش قیمت بیت‌کوین مرتبط است که اخیرا به ۴۸ هزار دلار رسید.

منبع خبر: cointelegrah

بیت کوین اتریوم سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.