جا به جایی ۲۴۷ میلیون ریپل توسط سرمایه گذاران: قیمت XRP تغییر می‌کند؟!

جا به جایی ۲۴۷ میلیون ریپل توسط سرمایه گذاران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: صرافی‌های محبوب بازار در چند روز گذشته شاهد افرایش تراکنش‌ها بوده‌اند. در پی این تراکنش‌ها، کاربران حجم زیادی رمزارز XRP را جابه‌جا کرده‌اند. جابجایی ۲۴۷ میلیون ریپل توسط سرمایه گذاران بین آدرس‌های صرافی‌های محبوبی چون Binance و Bittrex ،Coinone صورت گرفته است.

جا به جایی ۲۴۷ میلیون ریپل توسط سرمایه گذاران

کاربران نزدیک به ۲۴۷ میلیون XRP را بین آدرس‌های صرافی‌های ارز دیجیتال برتر جابه‌جا کرده‌اند. Whale Alert گزارش داده است که در دو روز گذشته، چندین صرافی ارز دیجیتال محبوب شاهد افزایش قابل توجه تراکنش‌های خود بوده‌اند که در این بین، مقادیر زیادی XRP بین آدرس‌های مختلف جابه‌جا شده است.

میزان ریپل جابه‌جا شده، در مجموع ۲۴۶/۷ میلیون سکه تخمین زده شده است. از صرافی‌هایی که کیف پول آن‌ها درگیر جا به جایی این میزان ریپل بود، می‌توان به Binance ،Bittrex ،Coinone و غیره اشاره کرد.

در برخی از این نقل و انتقالات، بیش از ۶۰، ۴۰، ۳۰ و حتی ۱۲ میلیون سکه نیز جا به جا شده است. برخی از کارشناسان، دلیل افزایش تراکنش‌های XRP را موفقیت RippleNet در منطقه آسیا-اقیانوسیه می‌دانند.

RippleNet یک شبکه پرداخت جهانی است که توسط Ripple ایجاد شده و شامل استفاده از فناوری نقدینگی درخواستی (ODL) است که به XRP نیاز دارد.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.