کراکن در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بازار NFT است

ایجاد بازار NFT توسط کراکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۰

Kraken در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد بازار NFT است. شرکت کراکن یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال خواهد بود که این کار را انجام می‌دهد. این خبر توسط مدیر عامل این شرکت، جسی پاول اعلام شده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر ایجاد بازار NFT توسط کراکن در اختیارتان قرار دهیم.

جسی پاول (Jesse Powell) بنیان‌گذار و مدیرعامل Kraken فاش کرد که این صرافی به زودی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی می‌کند. پاول در مصاحبه‌ای که با امیلی چانگ از بلومبرگ در روز سه شنبه داشت، گفت:

ما در حال حاضر روی یک پلتفرم معاملاتی NFT کار می‌کنیم تا سرمایه‌گذاران را در معرض بازار رو به رشد NFT قرار دهیم.

پاول همچنین به فعالیت گسترده‌ای که NFTهای متاورس، مانند قطعات زمین مجازی و اقلام دیجیتال دارند اشاره کرد و گفت که سایر صرافی‌ها مثل Binance ،FTX و Coinbase بازارهای NFT را معرفی کرده‌اند یا در حال برنامه ریزی برای انجام این کار هستند.

پاول گفت:

ما فکر می‌کنیم که این موضوع (بازارهای NFT) بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود و دوست داریم که در این مسیر کنار مردم و کاربران باشیم

کدام صرافی‌ها NFT را پذیرفته‌اند؟

سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال قبلاً از تجارت NFT استفاده کرده‌اند. FTX بازار NFT خود را در ماه اکتبر راه‌اندازی کرد و در این ماه برای پشتیبانی از NFTهای اتریوم هم برنامه‌های زیادی را اعلام کرده.

در همین حال، بایننس، بازار NFT خود را در ماه ژوئن معرفی کرد. Coinbase هم خبر راه‌اندازی یک بازار NFT با بیش از ۱/۵ میلیون کاربر را از ماه اکتبر اعلام کرده بود. Huobi نیز نسخه آزمایشی پلتفرم NFT خود را در ماه نوامبر راه‌اندازی نمود.

اگر کراکن موفق به راه‌اندازی بازار NFT شود، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان خواهد بود که این کار را انجام می‌دهد. حجم معاملات کراکن در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱/۴ میلیارد دلار رسیده و از این نظر نهمین صرافی بزرگ بازار محسوب می‌شود.

منبع: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.