بازی ماین کرافت وارد دنیای web3 می‌شود

ورود بازی مشهور ماین کرفت به دنیای web3
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: با توجه به گزارشات، بازی ویدیوئی ماین کرافت که در سال ۲۰۱۱ ایجاد شده بود، اکنون وارد Web3 می‌شود. با ورود بازی مشهور ماین کرفت به دنیای web3، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های جدیدی را در بازی دریافت کنند.

ورود بازی مشهور ماین کرفت به دنیای web3

NFT Worls پروژه‌ای است که بر روی سرورهای بازی ماین کرافت ساخته شده و مبتنی بر شبکه پالیگان است. پالیگان نیز یکی از شبکه‌های اتریوم محسوب می‌شود که گس کمتری دارد. از این پس، بازیکنان بازی ماین کرافت با استفاده از پروژه NFT Worlds می‌توانند به Web3 دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، بازیکنان با استفاده از رمز WRLD ERC-20 می‌توانند آیتم‌های جدیدی را در بازی خریداری کنند.

برخی از نرم‌افزارهای مود ماین کرافت اپن سورس هستند. به عبارتی هر کسی که دانش فنی در خصوص این نرم افزارها داشته باشد، می‌تواند با استفاده از آن‌ها کار کند.

ورود بازی مشهور ماین کرفت به دنیای web3

کاربران با استفاده از پروژه NFT Worlds تجربه‌ متاورسی را به دست می‌آورند که پیشرفت خوبی برای بازیکنان بازی ماین کرافت و کلکسیونرهای NFT است.

در NFT Worls، توکن‌های غیرقابل تعویض قطعاتی از سرزمین مجازی هستند. از زمانی که مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ استدیوی Mojang، توسعه دهنده بازی ماین کرافت را خریداری کرد، تعداد بازیکنان این بازی بیشتر شده است. این بازی در سال ۲۰۲۰ تنها ۱۳۱ میلیون بازیکن داشت اما اکنون تعداد این بازیکنان به ۱۴۱ میلیون کاربر رسیده است.

پروژه NFT Worlds نیز با افزایش علاقه کاربران مواجه شده به طوری که بیش از ۲۶۰۰۰ ساعت پخش در سه روز را گزارش داد. از ژانویه تا فوریه امسال قیمت یک قطعه زمین مجازی به صورت ناگهانی تا ۱۰ اتریوم افزایش یافت.

براساس گزارشات، بیشتر بازیکنان از پرداخت ۴۰,۰۰۰ دلار برای یک قطعه زمین مجازی خودداری می‌کنند، با این حال بازی Ethereum Metaverse The sandbox قیمت‌های بسیار بالاتری دارد. در مقایسه با The sandbox قطعات NFT Worlds بسیار بزرگتر هستند.

ArkDev یکی از بنیانگذاران NFT Worlds روز چهارشنبه با انتشار توییتی بیان کرد که نگرانی‌هایی در مورد بزرگ بودن این پروژه وجود دارد.

ورود بازی ماین کرفت به دنیای web3

تیم NFT Worlds قصد دارد در آینده با استفاده از EIP-2771 (یک رابط برای انجام تراکنش‌های ارزان در اتریوم) تجربه بازی را برای کاربران بهتر کنند. این تیم همچنین می‌خواهد یک بخش را به عنوان بازار آنلاین ایجاد کند.

ArkDev بیان کرد:

ماین کرافت یک سیستم برای توسعه بازی‌های بسیار بزرگ و سفارشی است.

ساختن دنیای Web3 بر روی یک بازی که متعلق به یک شرکت میلیاردی است، ریسک زیادی دارد. براساس گزارشات، یکی از بازی‌های کشاورزی NFT سرعت شبکه پالیگان را کاهش می‌دهد.

برای جلوگیری از کاهش سرعت شبکه پالیگان، توسعه دهندگان ماین کرافت با نمایندگان مایکرو سافت ارتباط برقرار کردند که مطمئن شوند توافقنامه مجوز کاربر نهایی Minecraft (EULA) در مراحل توسعه نقض نداشته باشند.

منبع خبر: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.