بیبی‌دوج نیز بعد از رقیب خود شیبا اینو وارد دنیای متاورس می‌شود

ورود بیبی دوج به دنیای متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

بیبی‌دوج نیز بعد از رقیب خود شیبا اینو وارد دنیای متاورس می‌شود. این میم‌کوین پس از نظر سنجی از طرفداران خود تصمیم گرفت وارد دنیای متاورس شود. برای خواندن جزئیات خبر ورود بیبی دوج به دنیای متاورس با بیتستان همراه باشید.

به گزارش thecryptobasic.com بیبی‌دوج نیز به دنبال رقیب اصلی خود Shiba Inu (SHIB) وارد متاورس می‌شود.

چهارشنبه، بیبی‌دوج طی پستی در توییتر از طرفداران خود در مورد احساساتشان نسبت به ورود این میم‌کوین به دنیای متاورس نظرسنجی کرد.

این توییت حاوی ویدیوی ۱۹ ثانیه‌ای بود که به نظر می‌رسید یک تریلر برای اعلام ورود این میم‌کوین به دنیای متاورس باشد. این ویدیو حالت انیمیشنی داشت و Baby DogeCoin (BabyDoge) را نشان میداد که در متاورس در حرکت است.

بیبی‌دوج این پست توییتری را پس از اعلام شیبا اینو گذاشت. شیبا اخیرا طی پستی در توییتر اعلام کرد که خرید اولین املاک مجازی خود (Shiba Lands) را آغاز خواهد کرد.

با توجه به این قضایا به احتمال زیاد بیبی‌دوج نمی‌خواهد از رقیب خود شیبا اینو عقب بماند و به همین دلیل از شیبا اینو پیروی می‌کند

ورود بیبی دوج به دنیای متاورس

ورود بیبی‌دوج به متاورس و تأثیرات مثبت آن

ورود بیبی‌دوج به متاورس روی افزایش قیمت این توکن نیز تاثیر به سزایی داشت. این میم‌کوین در حال حاظر بدر قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۴۰۱۷ دلار معامله می‌شود.

با این حال، حجم معاملات روز گذشته بیبی‌دوج نسبت به روز معاملاتی قبلش با ۴۶٫۶۸ درصد کاهش به ۱۲۲۳۸۳۵۶٫۵۷ دلار رسیده است.

از آغاز سال جدید محبوبیت بیبی‌دوج بسیار بالا رفته و در توییتر به طور مداوم در مورد این میم‌کوین پست منتشر می‌شود. در حال حاضر تعداد دنبال‌کننده‌های توییتر رسمی بیبی‌دوج نزدیک ۱ میلیون است.

محبوبیت روزافزون بیبی‌دوج

محبوبیت بیبی‌دوج این روزها شدیدا افزایش یافته به طوری که حتی از نظر تعداد دارندگان توکن از شیبا اینو نیز پیشی گرفته است.

در حال حاضر با توجه به داده‌های اخیر، تعداد دارندگان فعلی بیبی‌دوج به ۱,۳۹۲,۷۹۷ (۱,۳ میلیون) رسیده و تعداد دارندگان شیبا اینو ۱,۱۶۶,۰۶۴ است.

همچنین بیبی‌دوج اخیرا در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال کانادا، Biconomy Global لیست شد.

منبع: coingape.com

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.