فهرست شدن شیبا اینو در Public، رقیب جدی Robinhood

فهرست شدن شیبا اینو در Public
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۰

صرافی رابین هود که یکی از صرافی‌های تازه تاسیس عرصه ارزهای دیجیتال است، با کش و قوس‌های فراوانی برای فهرست کردن ارز شیبااینو رو به رو شده. هفته گذشته بود که بسیاری از معامله‌گران ارز شیبااینو خواهان فهرست شدن این ارز در صرافی رابین هود بودن , برای این امر شروع به جمع‌آوری ۳۰۰ هزار امضا کردند. اما به جای رابین هود، رقیب این صرافی شیبا را در خود فهرست کرد تا کاربران بیشتری را به خود جلب کند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات فهرست شدن شیبا اینو در Public را بررسی کنیم.

فهرست شدن شیبا اینو در Public

کمپانی Public که از رقبای اصلی صرافی Robinhood محسوب می‌شود، روز چهارشنبه اعلام کرد، شیبااینو ارز دیجیتال میم که نامش از نژاد نوعی سگ ژاپنی اقتباس شده، اکنون در اپلیکیشن تجاری Public.com در دسترس است.

Public که یک صرافی و کارگزاری آنلاین مستقر در نیویورک است، در اوایل اکتبر پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده‌ای مثل بیت‌کوین، اتر، لایت‌کوین، دوج‌کوین و چندین آلت‌کوین دیگر را شروع کرده است.

Public که با Robinhood و WeBull رقابت می‌کند، اولین بار در سال ۲۰۱۹ به میدان صرافی‌های دیجیتالی قدم گذاشت. در فوریه امسال، این شرکت پس از سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیون دلاری GameStop، به ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار رسید.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از جمع آوری امضا برای لیست شدن شیبااینو در صرافی رابین هود به دست آورید

درخواست معامله‌گران برای اضافه شدن شیبا اینو در Robinhood

همانطور که توسط U.Today گزارش شده، شیبااینو به دلیل شایعات جعلی در رابطه با فهرست شدنش در Robinhood، روز دوشنبه شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت خود بود.

ناگفته نماند که در اوایل ماه جاری، رقیب Dogecoin در قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزنگاری شده در هند و ترکیه نیز لیست شده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.