برند گوچی با خرید املاک دیجیتالی در سندباکس، وارد دنیای متاورس می‌شود

ورود برند گوچی به حوزه متاورس با خرید املاک دیجیتالی در سندباکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: گوچی (Gucci) یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک و مد در جهان است که سال گذشته به دنیای NFT پا گذاشت و امسال نیز قصد دارد که وارد متاورس شود تا تجربه‌های جدیدی به دست آورد. ورود برند گوچی به حوزه متاورس با خرید املاک دیجیتالی در سندباکس انجام می‌گیرد.

ورود برند گوچی به حوزه متاورس با خرید املاک دیجیتالی در سندباکس

گوچی با ورود به دنیای متاورس، به دنبال تقویت پلتفرم Gucci Vault است که تمرکز زیادی روی نسل زد (Gen-Z) دارد. طبق اخباری که توسط Vogue گزارش شده، گوچی املاک و مستغلاتی را در پلتفرم Sandbox به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است.

به نظر می‌رسد که برند Gucci برای به دست آوردن تجربیات جدید با Sandbox همکاری خواهد کرد. در حال حاضر گوچی جزئیات خیلی دقیقی از میزان سرمایه به کار گرفته شده در خرید زمین‌های مجازی فاش نکرده است.

Sandbox همچنین خاطرنشان کرد که همکاری با گوچی باعث خواهد شد تا خاطرات زیادی از دوران کودکی برای افراد زنده شود.

Gucci Vault چیست؟

Gucci Vault به عنوان پلتفرم اختصاصی برای تمام پروژه‌های مرتبط با متاورس این شرکت از جمله NFTها و بلاک‌چین است. در این پلتفرم گوچی قصد دارد تا برخی از مدل‌های قدیمی و جدید خود از طراحانی مثل Rave Review ،Ahluwalia و Collina Strada را بفروشد.

این پلتفرم اخیرا با Superplastic نیز همکاری کرده تا یک مجموعه ۵۰۰ عددی از NFTها تحت عنوان Supergucci را ایجاد کند.

برندهای مختلف زیادی وارد دنیای Metaverse شده‌اند. به عنوان مثال، دیزنی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه سرگرمی و فیلمسازی، برنامه‌های مختلفی را برای ورود به Metaverse اعلام کرده است. همچنین خودروسازان لوکس مانند فراری و لامبورگینی نیز برنامه‌های خود در زمینه متاورس و NFT را اعلام کرده‌اند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.