قیمت رمزارز ONDO به بالاترین سطح خود رسید!

ATH جدید رمزارز ONDO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با افزایش هیجانات موجود در بازار برای تایید ETFهای اتریوم، بسیاری از رمزارزهای بازار رود صعودی به خود گرفتند. اوندو یکی از این رمزارزها بود که توانست به بالاترین سطح خود دست یابد. جالب است بدانید که همزمان با ثبت ATH جدید رمزارز ONDO، تحلیلگران بازار احتمال رسیدن قیمت به 2 دلار را نیز مطرح نمودند.

ATH جدید رمزارز ONDO

قیمت ارز دیجیتال اوندو (ONDO) با توجه به هیجان ایجاد شده پیرامون تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم، به بالاترین حد خود یعنی ۱.۲۵ دلار رسیده است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 1.29 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که این ارز دیجیتال در روز گذشته ۱۳.۱۴ درصد، در هفته گذشته ۲۴.۹۹ درصد و در ماه گذشته ۵۳.۷۷ درصد رشد کرده. افزایش چشمگیر، ارزش بازار ONDO را به حدود ۱.۷۳ میلیارد دلار رسانده و جایگاه آن را به عنوان پنجاه و هشتمین ارز دیجیتال بزرگ تثبیت کرده است.

با افزایش خوش‌بینی در بازار، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به دقت روند ONDO را زیر نظر دارند. این امر نشان‌دهنده افزایش اعتماد و علاقه به پتانسیل آینده این ارز دیجیتال است.

به گفته فعالان بازار، روند صعودی این ارز دیجیتال ناشی از هیجانات ایجاد شده برای تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است. علاوه بر این، لیست شدن ONDO در کوین‌بیس نیز از دیگر عوامل این رشد به حساب می‌آید.

میانگین متحرک‌های نمایی و ساده هر دو نشان‌دهنده سیگنال‌های خرید هستند و بر روندی مثبت با احساسات عمدتاً خوش‌بینانه تأکید می‌کنند. در حال حاضر، میانگین متحرک نمایی ۱.۰۱۷۱۲ دلار و میانگین متحرک ساده ۰.۹۹۴۰۱ دلار است که نشان‌دهنده مسیری مطلوب در آینده است.

به گفته تحلیلگران بازار و با توجه به میانگین متحرک‌های صعودی و سطوح مقاومت شناسایی‌شده، به نظر می‌رسد ONDO در تلاش برای رسیدن به ۲ دلار است.

منبع: cryptosheadlines

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.