نسخه جدید بیتستان با امکانات ویژه رونمایی شد!

نسخه جدید بیتستان
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ تیر ۱۴۰۰

کاربر عزیز بیتستان
ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب بیتستان، مفتخریم خدمتتان اعلام کنیم، نسخه جدید بیتستان با امکانات ویژه برای برخی کاربران ویژه از جمله شما، فعال گردیده است. نسخه جدید بیتستان به صورت سافت لانچ (ارائه برای کاربران خاص) در دسترس قرار خواهد گرفت و به پاس ارائه بازخوردهای بی‌دریغ شما عزیزان، هدیه‌ای به رسم یادبود و قدردانی از همکاری شما خدمتتان ارسال خواهد شد.

امکانات نسخه جدید:

  • اضافه شدن کیف‌پول ریالی
  • افزایش متدهای امنیتی وبسایت
  • به‌روزرسانی رابط کاربری وبسایت
  • بهبود تجربه کاربری وبسایت
  • اضافه شدن شبکه‌های BEP2 و Binance Smart Chain (BSC) با هزینه انتقال پایین‌تر
  • معامله رمزارز به مقدار دلخواه
  • و…

در این نسحه چه چیزی تفاوت کرده است؟

در نسخه قبلی بیتستان، برای خرید رمزارز، مستقیما به درگاه پرداخت بیتستان متصل شده و سپس  به همان مقدار ریالی پرداخت شده، رمزارز خریداری شده را روی کیف‌پول درج شده در ابتدای فرآیند خرید دریافت می‌کردید؛ با اضافه شدن کیف پول ریالی در نسخه جدید بیتستان، برای خرید رمزارز ابتدا باید کیف پول ریالی خود را به میزان دلخواه شارژ کنید و سپس هر مقدار از شارژ حساب خود را که می‌خواهید به خرید رمزارز موردنظرتان اختصاص دهید. همچنین هنگام فروش رمزارز به بیتستان، مبلغ ریالی به کیف پول شما اصافه خواهد شد و شما بلافاصله می‌توانید با مبلغ ریالی دریافت شده، ارز دیگری خریداری نمایید و نیازی نیست در انتطار دریافت مقدار ریالی در حساب بانکی خود باشید.

گفتنی است، انجام تراکنش در نسخه جدید بیتستان نیازمند تائید حساب ایمیل شماست.
نکته قابل توجه دیگری که در نسخه جدید بیتستان از آن رونمایی می‌شود، امکان انجام انتقال از طریق پروتکل‌های BEP2 و BSC است که هزینه انتقال به مراتب پایین‌تری به نسبت استاندارد ERC-20 دارد.

 

بیتستان جدید از چه زمانی در دسترس است؟

نسخه جدید بیتستان، برای اولین بار و فعلا فقط برای کاربران ویژه بیتستان در دسترس خواهد بود؛ این نسخه در بامداد ۲۷ تیرماه به صورت رسمی رونمایی می‌شود. کاربران ویژه بیتستان، با ورود به به وبسایت بیتستان به همان آدرس ‌Bittestan.com و پس از ورود به حساب کاربری خود، می‌توانند از نسخه جدید بیتستان استفاده کنند.

منتظر بازخوردهای شما هستیم!

تیم بیتستان، مشتاقانه و صمیمانه منتظر دریافت بازخوردهای مهربانانه شما عزیران است؛ ما سخت در تلاشیم تا بهترین خدمات ممکن را در عین «سادگی، سرعت و امنیت» برای بیتستانی‌های عزیز فراهم آوریم. پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان، در هر ساعتی از شبانه روز، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان در جهت بهبود هرچه بیشتر وبسایت بیتستان است و به پاس این همراهی، هدیه ناقابلی برای شما در نظر گرفته است.

صمیمانه از اینکه ما را در ارائه خدمات منحصر به فرد و کامل به کاربران بیتستان یاری می‌کنید، سپاسگزاریم؛ خوشحالیم که شما را عضو خانواده بیتستان داریم.

آدرس نسخه جدید بیتستان

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۴ دیدگاه برای “نسخه جدید بیتستان با امکانات ویژه رونمایی شد!

  1. محمد حسین موذنی گفته:

    درود و سلام وخدا قوت خدمت کلیه پرسنل بیتستان، واقعا دست خوش، محمد حسین موذنی هستم به مدت ۴ماه از درگاه بیتستان خرید میزنم یک مقدار بیشتر تبلیغات داشته باشید چون من خودم هم از طریق دوستم بیتستان را شناختم درگاهی امن، قابل اعتمادمیباشد فکر میکنم تیم خیلی قوی دارید که نسبت به اپلیکیشن های دیگه ی سر و گردن بالاتر هستید از نسخه جدید چند بار استفاده کردم عالی بود فقط سرعت رو ی مقدار بالاتر ببرید، متو همیشه در دسترش هست این عالیه، فقط زمانی که میخوام شماره حساب یا ادرس کیف پول رو بالا بیارم ی مقدار لنگ میزنه بعضی وقت همدبالا نمیاره، در کل عالی هست، در ورژن قدیمی وقتی خرید میزدی مقدار ارز و مبلغ بصورت رنگی و بولد نمایش داده میشد ولی در ورژن جدید ندیدم، روزتون بخیر . خدا حافظ

  2. محمد حسین موذنی گفته:

    درود و سلام وخدا قوت خدمت کلیه پرسنل بیتستان، واقعا دست خوش، محمد حسین موذنی هستم به مدت ۴ماه از درگاه بیتستان خرید میزنم یک مقدار بیشتر تبلیغات داشته باشید چون من خودم هم از طریق دوستم بیتستان را شناختم درگاهی امن، قابل اعتمادمیباشد فکر میکنم تیم خیلی قوی دارید که نسبت به اپلیکیشن های دیگه ی سر و گردن بالاتر هستید از نسخه جدید چند بار استفاده کردم عالی بود فقط سرعت رو ی مقدار بالاتر ببرید، متو همیشه در دسترش هست این عالیه، فقط زمانی که میخوام شماره حساب یا ادرس کیف پول رو بالا بیارم ی مقدار لنگ میزنه بعضی وقت همدبالا نمیاره، در کل عالی هست، در ورژن قدیمی وقتی خرید میزدی مقدار ارز و مبلغ بصورت رنگی و بولد نمایش داده میشد ولی در ورژن جدید ندیدم

    • آیدا پاک‌رای گفته:

      سلام دوست گرامی خوشحالیم که شما رو عضو خانواده بیتستان داریم و نهایت تلاشمون رو میکنیم که بتونیم امکانات بهتری رو ارائه بدیم ممنون از نظراتتون

  3. محمد حسین موذنی گفته:

    درود و سلام وخدا قوت خدمت کلیه پرسنل بیتستان، واقعا دست خوش، محمد حسین موذنی هستم به مدت ۴ماه از درگاه بیتستان خرید میزنم یک مقدار بیشتر تبلیغات داشته باشید چون من خودم هم از طریق دوستم بیتستان را شناختم درگاهی امن، قابل اعتمادمیباشد فکر میکنم تیم خیلی قوی دارید که نسبت به اپلیکیشن های دیگه ی سر و گردن بالاتر هستید ورژن جدید عالی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.