پالیگان ۱۰۰ میلیون دلار برای گسترش شبکه سوپرنت خود هزینه می‌کند

پالیگان در حال گسترش سوپرنت های خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: پالیگان در حال گسترش سوپرنت های خود است. پالیگان از جمله پلتفرم‌های محبوب در صنعت کریپتوکارنسی و بلاک‌چین قصد دارد تا اکوسیستم خود را گسترش دهد. این پروتکل امروز اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار برای توسعه و پذیرش سوپرنت‌ها هزینه خواهد کرد.

سوپرنت‌ها جدیدترین بخش اضافه شده به شبکه Polygon هستند تا این شبکه قدرت و کارایی بیشتری پیدا کند. تیم Polygon در یک پست وبلاگی ویژگی‌های کلیدی Supernets را توضیح داده است.

سوپرنت‌های توسعه پیدا کرده توسط Polygon Edge، امکان راه‌اندازی بلاک‌چین‌های سفارشی سازی شده را به وجود می‌آورند و در کنار هم عملکرد و کارایی زیادی دارند.

این تیم خاطرنشان کرد که سوپرنت‌ها می‌توانند برای اجرای یک برنامه و پروژه خاص به کار گرفته شوند. سوپرنت‌ها همچنین به طور پیش فرض با یکدیگر و بلاک‌چین اتریوم سازگار هستند.

هزینه توسعه و گسترش سوپرنت‌ها

تیم توسعه دهنده پالیگان برای توسعه این شبکه‌ها نیز ۱۰۰ میلیون دلار بودجه اختصاص داده است. این تیم در رابطه با گسترش سوپرنت‌ها نیز گفت:

ما Polygon را به عنوان یک سیستم چند زنجیره‌ای بسیار مقیاس پذیر و به هم پیوسته تصور می‌کنیم و برای این کار ۱۰۰ میلیون دلار هزینه خواهیم کرد.

اکوسیستم Polygon و MATIC به سرعت در حال رشد هستند

قبل از ظهور Supernets، بیش از ۲۰ پروژه در Polygon Edge ساخته شده بود که اولین بار در سال گذشته راه‌اندازی شدند. در بین پروژه‌های راه‌اندازی شده، پروژه‌های NFT پیشتاز هستند و توسعه دهندگان روی این نوع پروژه‌ها فعالیت می‌کنند.

MATIC، توکن بومی اکوسیستم پالیگان، مانند بقیه ارزهای دیجیتال دچار روند نزولی شده است، به طوری که این رمزارز در سطح قیمتی ۱/۴۰ دلار معامله می‌شود.

MATIC در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۲ درصد کاهش داشته و نسبت به رکورد قیمتی خود در سال گذشته، ۵۲ درصد افت را نشان می‌دهد.

منبع: coingape

ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.