پیتر شیف: بازار ارزهای دیجیتال سقوط می‌کند!

پیش بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: پیتر شیف، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، با انتشار پست‌هایی در پلتفرم X پیش بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال را مطرح نمود. به گفته وی، راه‌اندازی ETFهای اتریوم تاثیر نفی در بازار و به خصوص روی بیت‌کوین گذاشته و به زودی باید شاهد سقوط بازار کریپتو باشیم.

پیش بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال

پیتر شیف اخیرا پیش‌بینی کرده که بازار ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین به شدت سقوط خواهد کرد.

وی با انتشار پست‌هایی در پلتفرم X این پیش‌بینی را مطرح کرده. به گفته‌ی او راه‌اندازی ETFهای اتریوم تاثیر منفی در بازار گذاشته و منجر به سقوط بازار خواهد شد.

پیش بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال

این پیش‌بینی در حالی مطرح شده که اتریوم روند نزولی به خود گرفته و افت 7 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده. در همین حین نیز بیت‌کوین افت 2 درصدی داشته. پیتر شیف این افت را آغاز یک سقوط احتمالی در بازار ارزهای دیجیتال می‌داند.

او همچنین هشدار داده که ETFهای اتریوم تأثیر منفی بر روی بیت‌کوین خواهند گذاشت، زیرا احتمال افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به ETFهای اتریوم وجود دارد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، از افزایش سریع علاقه به ETFهای اتریوم با معامله 461 میلیون دلاری در 90 دقیقه اول خبر داد که نشان‌دهنده علاقه کاربران به سرمایه‌گذاری روی این صندوق‌ها است.

معرفی اخیر ETFهای اتریوم نوساناتی را در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده. در حالی که این ابزارهای مالی در ابتدا قیمت اتریوم را افزایش داده‌اند، تأثیر بلندمدت آن‌ها بر اکوسیستم گسترده‌تر رمزارزها همچنان نامشخص است.

منبع: coinpedia

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.