بیت‌کوین درحال از دست دادن تسلط خود در بازار!

کاهش تسلط بیت‌کوین بر بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

در طی چند روز اخیر تغییراتی در روند بازار ایجاد شده است، به طوری که سو ژو (Su Zhu) بنیانگذار و مدیرعامل Three Arrows Capital، اخیراً اظهار داشت که تسلط بیت کوین بر بازار فقط برای میلیاردرها مناسب است. برای اطلاع از خبر کاهش تسلط بیت‌کوین بر بازار با بیتستان همراه باشید.

کاهش تسلط بیت‌کوین بر بازار

طبق بیانیه سو ژو (Su Zhu) بنیانگذار و مدیرعامل Three Arrows Capital، تسلط بیت کوین بر بازار فقط برای میلیاردرها نتیجه خوبی دارد.، این بیانیه او مخصوص کسانی بود که تازه وارد حوزه دیجیتال شده‌اند و به جای استفاده از دو رمز ارز بزرگ یعنی بیت‌کوین و اتریوم از توکن‌های پرریسک‌تر استفاده می‌کنند

در اوایل سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی برای توکن‌های میم مانند دوج‌کوین بسیار زیاد بود و سرمایه‌گذاران خرده فروشی به دنبال پیروزی در این پیش‌بینی‌ها بودند.

سو ژو در این باره بیان می‌کند:

اگر افراد تازه وارد به حوزه دیجیتال اکنون شروع به سرمایه‌گذاری کنند قطعا بر روی Solana و Avalanche سرمایه گذاری خواهند کرد. با این وجود ارز دیجیتال دوج‌کوین روند صعودی و بهتر از بیت‌کوین و اتریوم دارد. ارز دیجیتال سولانا منجر به تغییر روند بازار طلا می‌شود و ارز دیجیتال Avalanche در نهایت به قیمت ۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

همچنین سو ژو در ماه فوریه، پیش بینی عجیبی کرد که بیت‌کوین به ۲٫۵ میلیون دلار در دراز مدت می‌رسد. با این حال، برخی از افراد معتقدند که رمز ارز بیت‌کوین همیشه عملکرد بهتری از دیگر ارزها نشان نخواهد داد.

Alex Krüger یکی از تحلیل‌گران حوزه دیجیتال در توییتر خود نوشت :

سرمایه گذارانی که در حوزه دیجیتال فعالیت دارند، اگر به دنبال بازده فوق‌العاده هستند، باید از پول خود در جای دیگری استفاده کنند.

پس از اینکه بیت‌کوین در روز ۳۰ جولای به بالاترین حد خود که ۴۹٫۲۵ درصد بود رسید، بعد از آن روز در ۱۰ سپتامبر  به زیر ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد.

تغییر روند بازار

السالوادور با تعیین کردن بیت کوین به عنوان ارز ملی، به افزایش سهم بیت کوین در بازار کمک نکرد، بلکه موجب شد سرمایه گذاران خرد، به سایر ارزهای دیجیتال مثل سولانا مهاجرت کنند.

همانطور که توسط U.TODAY گزارش شده است، تحلیلگران JPMorgan به تازگی بیان کردند که ارزهای رمزنگاری شده بزرگ تاثیر زیادی در کاهش سهم بازار دارند که این نشانه‌ای از ضرر بیش از حد بازار ارزهای دیجیتال است. کاهش تسلط بیت‌کوین بر بازار نزدیک به 73% بوده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.