قیمت بیت‌کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید!

پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی جالبی برای بیت‌کوین مطرح کرد. به گفت این تحلیلگر، احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به 1 میلیون دلار وجود دارد. پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار توسط ویلی وو (Willy Woo) مطرح شده است.

پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار

ویلی وو، تحلیلگر سرشناس بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی جالبی در مورد بیت‌کوین مطرح کرده. به گفته این تحلیلگر بیت‌کوین (BTC) در ده سال آینده به یک میلیون دلار خواهد رسید. وو در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس به ۱.۱ میلیون دنبال کننده‌اش اعلام کرده که کاملا مطمئن است ارزش بیت‌کوین در سال‌های آینده به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

به گفته این تحلیلگر، با رسیدن قیمت بیت‌کوین به یک میلیون دلار، بازار نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد.

این تحلیلگر می‌گوید که شاخص‌های درون-زنجیره‌ای آغاز روند صعودی را برای بیت‌کوین نشان می‌دهند. وو ابتدا به سیگنال ریسک بیت‌کوین نگاه کرده که جریان‌های شبکه را با نوسانات قیمت مقایسه می‌کند. او پیش تر اشاره کرده بود که وقتی سیگنال ریسک پایین باشد، روند بیت‌کوین صعودی خواهد بود.

پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار

طبق گفته این تحلیلگر، رشد قیمت زمانی اتفاق می‌افتد که جریان‌های ورودی به بازار این رمزارز افزایش یابد. در حال حاضر بیت‌کوین در محدوده‌ی 61.014 دلار معامله می‌شود.

منبع: dailyhodl

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.