بیت‌کوین‌های موجود در صرافی‌ها به کمترین حد خود در 4 سال اخیر رسیده است

کاهش بیت کوین موجود در صرافی ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از کاهش بیت کوین موجود در صرافی ها می‌دهند. میزان بیت‌کوین موجود در صرافی‌ها به کمترین حد خود در چهار سال گذشته رسیده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

کاهش بیت کوین موجود در صرافی ها

براساس داده‌های ارائه شده از پلتفرم تحلیلی Santiment، بیت‌کوین موجود در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده است. با انتقال بیشتر بیت‌کوین‌های موجود در بازار به کیف پول‌ها، اکنون صرافی‌ها تنها ۸/۷ درصد از عرضه در گردش بیت‌کوین را در اختیار دارند. Santiment گزارش داد که این کاهش آخرین بار در سال ۲۰۱۸ دیده شده بود.

جالب است بدانید که با وجود کاهش بیت‌کوین‌های موجود در صرافی‌ها، حدود ۱۴/۵ درصد از عرضه در گردش اتریوم در اختیار صرافی‌ها است.

کاهش میزان بیت کوین موجود در صرافی ها

میزان عرضه دو توکن (اتریوم و بیت‌کوین) با افزایش فعالیت نهنگ‌‌های بازار ارزهای دیجیتال مرتبط است. همانطور که Santiment گزارش داده بود، نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت‌کوین دارند، در یک دوره یک هفته‌ای به طور تجمعی ۴۶,۱۷۳ بیت کوین خریداری کرده بودند.

طبق گفته یکی از تحلیلگران CryptoQuant، احتمالا نهنگ‌های اتریوم با فعالیت‌های خود بازار را دستکاری کرده‌اند. براساس داده‌های coinmarketcap، اکنون بیت‌کوین به قیمت ۱۹ هزار دلار و اتریوم نیز در حدود ۱/۲۸۰ دلار معامله می‌شود.

منبع: U.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.