پامپ قیمتی ریپل پس از خبرهای امیدوارکننده راجع به این رمزارز

ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

با وجود این‌که در روزهای اخیر بیت کوین، اتر و اکثر رمزارزها یک پامپ قیمتی داشته‌اند، به نظر می‌رسد که ریپل علی‌رغم تمام شایعات و چالش‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو بوده، با رشد روزانه ۳۰ درصدی در این رالی پیشگام است.

درحالی‌که بیتکوین و اتر در یک روز به ترتیب رشد ۲/۷ و ۳/۴ درصدی داشته‌اند، ریپل پس از یک پول‌بک به قیمت ۱/۳۲ دلار، در زمان نوشتن این خبر به ۱/۳۸ دلار رسیده است. این رمزارز در طول یک هفته یک رشد ۱۱۱ درصدی و در یک سال نیز رشد ۵۴۴ درصدی داشته است. این روند صعودی ریپل را مجددا در رتبه‌بندی ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار داده و اکنون بعد از اتر، بیتکوین و بایننس‌کوین در رتبه چهارم قرار دارد.

ریپل

 

پس از شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه شرکت ریپل، رمزارز XRP از لیست معامله بسیاری از صرافی‌ها خارج شد و جایگاه سومین رمزارز بازار در وب سایت کوین مارکت کپ را از دست داد و حتی  به نظر می‌رسید که از رتبه‌ی دهم هم بیشتر سقوط کند.

با این حال بدبیاری‌های ریپل همین‌جا تمام نشد؛ در ماه مارس مدیرعامل شرکت ریپل برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، اعلام کرد که این شرکت در حال کم کردن همکاری‌های خود با شرکت Moneygram است. 

با وجود تمام این اتفاقات منفی سرمایه‌گذاران این رمزارز منتشر یک کورسوی امید بودند و به آن هم رسیدند زیرا تاکنون وکلای ریپل در نبرد حقوقی خود علیه SEC دو پیروزی کسب کرده‌اند. اکنون هم می‌بینیم که این رمزارز در یک روند صعودی قرار گرفته و توجه تریدرها را به خود جلب کرده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.