انتقال حدود ۲۰۹ میلیون ریپل پس از افزایش قیمت این رمزارز

ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

در روزهای گذشته خبرهای امیدوارکننده‌ای راجع به ریپل شنیده‌ایم و نگرانی‌ها راجع به این آلت کوین کمی فروکش کرده است. بر اساس گزارش‌ها پس از رسیدن قیمت این رمزارز به یک دلار، حدود ۲۰۹/۲ میلیون ریپل توسط صرافی بایننس و چند صرافی بزرگ دیگر منتقل شده است. جالب است که این جابه‌جایی‌ها در حالی بوده که پیش از این به دنبال شکایت SEC علیه مدیران ریپل، بایننس و چندین صرافی بزرگ رمزارز XRP را از لیست معاملات خود حذف کردند.

سرویس تحلیل بلاکچین Whale Alert چندی پیش گزارش داد که طی ۲۰ ساعت گذشته تقریبا ۲۱۰ میلیون XRP منتقل شده و این جابه جایی‌ها از طریق صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، کوین‌بیس و بیترکس صورت گرفته است. با توجه به قیمت کنونی این آلتکوین می‌توان گفت ارزش این دارایی جابه‌جا شده چیزی حدود ۲۰۲,۸۶۹,۲۵۴ دلار است.

 

شایان ذکر است که بیشتر انتقال صورت گرفته توسط صرافی Coinbase یعنی ۶۱,۹۹۹,۹۸۰ واحد XRP بوده است. بعد از آن صرافی بایننس قرار دارد که حدود ۶۰ میلیون ریپل را جابه‌جا کرده است. همان‌طور که پیش‌تر گفته صرافی‌هایی مانند Bittrex و Coinbase معاملات XRP را در ماه ژانویه (دی) به تعلیق در آوردند اما اکنون در حال پشتیبانی از این رمزارز هستند. 

 

ریپل با تاچ کردن سطح ۱ دلار جایگاه خود را پس می‌گیرد

در روز ۳ آپریل (۱۴ فروردین)، ریپل موفق شد که جایگاه چهارم خود را در وب‌‌سایت CoinMarketCap مجددا به دست آورد. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت ریپل با رشد ۲۲ درصدی به ۱ دلار رسید و در زمان نوشتن این خبر قیمت ریپل با یک ریزش جزئی به ۰/۹۸ دلار رسیده است. دلیل این افزایش قیمت برنده شدن مدیران شرکت ریپل در یکی از دادگاه‌ها در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بوده است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “انتقال حدود ۲۰۹ میلیون ریپل پس از افزایش قیمت این رمزارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.