انتقال ۲۵۰ میلیون رمزارز XRP به صرافی بیت‌استمپ

انتقال ۲۵۰ میلیون رمزارز XRP به صرافی بیت‌استمپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین، Whale Alert، که انتقالات رمزارزی با حجم بالا را دنبال می‌کند، نشان می‌دهند که در ۱۵ساعت گذشته ۲۵۰ میلیون ارز دیجیتال ریپل به صرافی بیت‌استمپ (Bitstamp) منتقل شده است. 

این انتقال بزرگ در حالی انجام شده که رمزارز XRP در تلاش است تا بالای سطح قیمتی ۰/۷ دلار باقی بماند. در همین حین شرکت ریپل برای تامین نقدینگی این رمزارز همچنان در حال ارسال XRP به صرافی چینی هوبی (Huobi) است.

شایان ذکر است که مبدا انتقال این حجم عظیم از ریپل، شهر اروپایی لوکزامبورگ بود و توسط یک فرستنده ناشناس انجام شده است. با این حال، جزئیات ارائه شده توسط سرویس تجزیه و تحلیل ریپل، Bithomp، نشان می‌دهد که حجم عظیمی از این رمزارزها توسط صرافی Uphold منتقل شده‌اند.

با توجه به قیمت فعلی رمزارز XRP ارزش این سرمایه منتقل شده معادل ۱۷۷,۲۹۳,۵۶۰ دلار ارز فیات است.

رمزارز ریپل

انتقال میلیون‌ها رمزارز XRP به صرافی هوبی ادامه دارد

بر اساس گزارشی که پیش از این وب‌سایت یوتودی ارائه داد، تعداد ریپل‌هایی که روزانه به صرافی هوبی منتقل می‌شوند از ۱/۴ میلیون تا ۷ میلیون رمزارز XRP متغیر است.

همچنین طی سه روز گذشته شرکت ریپل حدود ۵,۳۹۰,۱۰۰ واحد XRP را به این صرافی منتقل کرد که این انتقال طی سه تراکنش با ۱,۷۹۶,۷۰۰ رمزارز XRP انجام شد.

ریپل ۱۸۲/۳ میلیون رمزارز XRP را برای جد مک‌کالب فرستاد

چند روز پیش ریپل ۱۸۲/۳ میلیون XRP را برای جد مک‌کالب (Jed McCaleb)، مدیر سابق این شرکت ارسال کرد.

مک‌کالب که نقش اصلی را در خلق XRP ایفا کرد، پس از اختلاف با مدیران ریپل این شرکت را ترک کرد تا به پروژه استلار بپیوندد. وی پس از خروج از ریپل، برای دریافت سهامش، بر سر مقدار قابل توجهی XRP برای تسویه حساب با این شرکت به توافق رسید که باید به مرور پرداخت شود.

پس از اتمام این همکاری، مک حدود هشت میلیارد واحد XRP را دریافت کرده است. وی در ماه جولای بیش از ۱۵۰ میلیون XRP را وارد بازار کرد و در ماه مه نیز ۴۵۳ میلیون دیگر از دارایی ریپل خود را فروخت.

اکنون فعالان این حوزه انتظار دارند که دارایی XRP مک کالب بسته به سرعت فروش وی، تا پایان آگوست یا سپتامبر به اتمام برسد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.