پامپ شدن آلت کوین‌ها در حالی‌که بیت کوین در تقلای حفظ جایگاه قیمتی‌اش است!

پامپ شدن آلت کوین‌ها در حالی‌که بیت کوین در تقلای حفظ جایگاه قیمتی‌اش است!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۰

در حالی که گاوهای بازار در تلاشند تا قیمت بیت کوین را به بالای سطح ۵۰ هزار دلار برسانند، اتر، آدا، MATIC  و سایر آلت کوین‌ های بزرگ بازار در حال ثبت رکوردهای جدید و یا رشد قیمتی هستند. در رالی آلت کوین‌ها می‌توان به دوج کوین اشاره کرد که پس از انتشار خبر لیست شدن در صرافی Coinbase با رشد ۴۷ درصدی همه را شوکه کرد.

با این حال در این روند صعودی آلتکوین‌های بازار، بیت کوین در روزهای اخیر اطراف سطح ۵۰,۰۰۰ دلار در نوسان بوده است؛ یکی از دلایل احتمالی تثبیت قیمت برترین رمزارز بازار را می‌توان کاهش تعداد نهنگ‌های دارای حداقل هزار بیتکوین دانست که در مقایسه با ماه قبل ۴/۷٪ کمتر شده‌اند. این موضوع می‌تواند نشان دهنده رو آوردن نهنگ‌ها به سایر دارایی‌ها و یا حتی فروش بیتکوین برای کسب سود باشد.

 

اطلاعات ارائه شده توسط Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهد که باوجود آرام شدن روند بهبود قیمت بیت کوین، افزایش تقاضا برای اتر منجر به رشد ۱۸ درصدی قیمت این آلت کوین در یک روز در ۱۴ می و ثبت رکورد ۴,۱۷۳ دلاری شد.

رشد قیمت اتر

 

آلت کوین‌ ها در حال رشدند!

اکنون سوال تریدرها این است که آیا در حال حاضر در آلت سیزن (altseason) هستیم یا خیر؟ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرا رسیدن آلت سیزن تمرکز تریدرها بر آلت کوین‌ ها و کاهش تسلط بیت کوین بر بازار است که اکنون چنین نشانه‌هایی را می‌بینیم.

مارکت کپ ارزهای دیجیتال

 

در همین حین رمزارزی به نام MATIC طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ درصد رشد داشته و به بالاترین قیمت خود یعنی ۱/۷۵ دلار رسیده است. آلت کوین دیگری به نام RLC نیز در روزهای اخیر رشد چشمگیری داشته است. رمزارزهای دیگر که با این رالی همراه شده‌اند می‌توان به ERG با رشد ۸۰ درصدی و XOR با رشد ۴۸ درصدی اشاره کرد. 

نمای بازار کریپتوکارنسی

در حال حاضر ارزش بازار کلی کریپتوکارنسی‌ها ۲/۳۰۷ تریلیون دلار بوده و میزان تسلط بیت کوین نیز ۴۰/۳٪ است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.