شیبا اینو اینبار از رسانه‌ها و محبوبیت دوج کوین برای پامپ سکه خود استفاده می‌کند

شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

پامپینگ و دامپینگ دو اصطلاح بازارهای اقتصادی ارز دیجیتال هستند. همانطور که می‌دانید این دو دسته از افراد می‌توانند تغییراتی در بازار ارزها ایجاد کنند. اما پامپ شیبااینو در این مدت باعث افزایش قیمت چشمگیری در این توکن شده است و شاید همین امر باعث شده که Coinbase این توکن را به فهرست خود اضافه کند.

طرفداران سکه Shiba Inu (SHIB) بعد از اینکه Coinbase، یکی از بزرگترین و مقرون به صرفه‌ترین صرافی‌های رمزنگاری جهان، memecoin را روی پلتفرم خود فهرست کرد، غافلگیر شدند. صرافی Coinbase در توییتی نوشت:

SHIB در حال حاضر در Coinbase و در برنامه های Coinbase iOS و Android فعال است. مشتریان کوین بیس می‌توانند اکنون برای خرید، فروش، تبدیل، ارسال، دریافت یا ذخیره SHIB وارد سیستم شوند.

این حرکت برای Coinbase که از لحاظ تاریخی اولین رویکرد نظارتی را برای فهرست بندی ارزهای رمزنگاری شده در پلتفرم خود انجام داده است، کمی عجیب است. این شرکت همچنین در اوایل سال جاری به بازار عمومی رفت و خود را در برابر پاسخگویی به مقررات و ارتباطات بیشتر، در زمانی که پول عمومی در این میان درگیر است، مسئول دانست.

پاریسن ژرمن به حوزه امز ارزها ورود کرد!

جزئیات خبر را بخوانید

با این حال، Coinbase برای جذب بیشتر سرمایه گذاران شروع به انجام حرکاتی کرده است. این شرکت در هفته جاری 2 میلیارد دلار به عنوان وام جمع آوری کرد تا محصولات خود را گسترش دهد و امسال “آلت کوین” را با سرعت بیشتری فهرست کرد.

همچنین مدیرعامل Coinbase گفت:

یکی از متداول‌ترین درخواست‌هایی که از مشتریان می‌شنویم این است که، بتوانیم ارزهای بیشتری در Coinbase خرید و فروش کنیم. ما یک فرایند فهرست دارایی را اعلام کردیم که تا حدی برای افزایش سرعت افزودن ارزهای رمزنگاری شده طراحی شده است.

وی افزود:

“ما همچنین بر روی ابزارهای جدید سرمایه گذاری می‌کنیم تا به مردم در درک و کشف ارزهای رمزنگاری شده کمک کنیم.”

چنین اقداماتی به تقویت خزانه و پشتوانه مالی رو به افزایش Coinbase کمک می‌کند: این شرکت در سه ماهه اول سال 2021 بیش از 1.2 میلیارد دلار از طریق پلتفرم صرافی درآمد کسب کرد، اما بدون شک به دنبال کسب درآمد بیشتری خواهد بود.

پامپ شیبااینو در رسانه‌ها

با الهام از نژاد سگ‌های زیبا شیبا اینو، شیبا اینو در اوت 2020 توسط گروهی از توسعه دهندگان ناشناس راه اندازی شد که به دنبال تقلید از موفقیت Dogecoin بودند. این توکن همیشه از رسانه‌ها برای پامپ شیبااینو استفاده کرده است. شیبااینو بعد از پذیرش این توکن در صرافی Coinbase ، این توییت را منتشر کرد:

 ما خوشحالیم که coinbase را لمس می کنیم.

این توکن بلافاصله در بین مردم جلب نشد، اما تبلیغات بی‌وقفه و پامپ شیبااینو که تا حدی ناشی از شوخی‌های مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک و علاقه او به Dogecoin در برنامه اجتماعی توییتر بود باعث شد تا SHIB از سطح پایین خود در ماه نوامبر، 15,067,601%  افزایش یابد.

این به این معنی است که هر 1000 دلار سرمایه گذاری شده در این توکن تا امروز به 150 میلیون دلار تبدیل شده است و حتی ممکن است بیشتر از آن به بالاترین رقم تاریخ SHIB یعنی 0.00003791 دلار در ماه مه 2021 برسد.

SHIB پس از فهرست دیروز تقریبا 35 درصد به بالاترین سطح روزانه 0.00000932 دلار رسید.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.