صعود TON به بالاترین سطح دو سال اخیر: دلایل این رشد چیست؟

صعود TON به بالاترین سطح دو سال اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس داده‌های ارائه شده، به دنبال رشد قمت بیت‌کوین، تون‌کوین نیز روند صعودی به خود گرفته و توانسته به بالاترین سطح دو سال اخیر خود دست یابد. صعود TON به بالاترین سطح دو سال اخیر بعد از ثبت رشد 25 درصدی در 24 ساعت گذشته رخ داده است.

صعود TON به بالاترین سطح دو سال اخیر

تون‌کوین در 24 ساعته گذشته نزدیک به 25 درصد رشد کرده و به بالاترین سطح دو سال اخیر خود رسیده است. در حال حاضر این کوین در محدوده‌ی 3.56 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که با این رشد، حجم معاملات تون نیز نزدیک به 170 درصد افزایش یافت و به 154 میلیون دلار رسید؛ که نشان دهنده افزایش علاقه کاربران به این کوین است.

صعود TON به بالاترین سطح دو سال اخیر

گفتنی است که تون‌کوین در ماه گذشته نیز روند صعودی داشت. اولین دلیل این رشد، برنامه تلگرام برای پرداخت هزینه تبلیغات به صاحبان کانال‌ها برای انجام تبلیغات ارزهای دیجیتال بود. بعد از انتشار این خبر، صرافی بایننس نیز پشتیبانی خود از این کوین را آغاز کرد.

از دیگر دلایل این رشد نیز می‌توان به مصاحبه اخیری که پاول دوروف با فایننشال تایمز در مورد عرضه عمومی کرده بود، اشاره کرد. دوروف به فایننشال تایمز گفته که مخاطبان تلگرام به 900 میلیون کاربر رسیده است.

وی خاطرنشان کرده که این پلتفرم به سوددهی نزدیک شده و می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه داشته باشد.

منبع: Crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.