رابرت کیوساکی: قوانین جدید SEC می‌تواند بسیاری از ارزهای دیجیتال را نابود کند!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۴۰۱

بیتستان: رابرت کیوساکی نویسنده‌ی رمان پدر پولدار، پدر فقیر، پیش‌بینی کرده است که وضعیت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ بهتر خواهد شد و بعضی از ارزهای دیجیتال دیگر به دلیل قوانین جدید SEC شدیدا صدمه خواهند دید. پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد تاثیر قوانین SEC در نابودی بسیاری از ارزهای دیجیتال موجب نگرانی بسیاری از کاربران شده است.

پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد تاثیر قوانین SEC در نابودی بسیاری از ارزهای دیجیتال

رابرت کیوساکی نویسنده‌ی کتاب پدر پولدار،پدر فقیر روز جمعه توییتی منتشر کرد و در آن نوشت که در حال سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین است.

کیوساکی در توییت خود در مورد سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین توضیح داد و گفت این رمزارز یک دارایی ارزشمند مانند طلا، نقره و یا نفت بوده و در مورد سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین شدیدا هیجان‌زده است.

وی همیشه سرمایه‌گذاران را به خرید طلا، نقره و بیت‌کوین دعوت می‌کند. کیوساکی قبلا هم اعلام کرده بود که یک سرمایه‌گذار یا هولدر بیت‌کوین است و نه یک تریدر، پس وقتی این رمزارز به پایین‌ترین حد خود می‌رسد، هیجان‌زده می‌شود و این رمزارز را بیشتر خریداری می‌کند.

کیوساکی اعلام کرد که بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، بیت‌کوین را به عنوان یک کالا یا دارایی مجزا دسته بندی کرده است؛ در حالی که سایر توکن‌ها اکثرا به عنوان اوراق بهادار دسته بندی می‌شوند. همین مورد نیز می‌تواند در آینده تاثیر مخربی روی صنعت ارزهای دیجیتال بگذارد و مقدمات نابودی بسیاری از آن‌ها را فراهم کند.

وی زمانی که فاجعه‌ی FTX رخ داد، اعلام کرد که به آینده‌ی ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین خوش بین است و تاکید نمود که رمزارزها مقصر سقوط صرافی FTX نیستند.

پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد تاثیر قوانین SEC در نابودی بسیاری از ارزهای دیجیتال

منبع: bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.