با وجود ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین، نرخ هش بیت‌کوین در این کشور افزایش یافته است!

چین، دومین کشور از نظر نرخ هش بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

طبق داده‌های ارائه شده از مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج (CCAF) اکنون چین، دومین کشور از نظر نرخ هش بیت کوین است. نرخ هش بیت‌کوین در چین با وجود ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور و وضع قوانین سختگیرانه برای آن، افزایش یافته است. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

چین، دومین کشور از نظر نرخ هش بیت کوین

با وجود ممنوعیت استخراج رمزارزها در چین و وضع قوانین سختگیرانه برای آن، نرخ هش بیت‌کوین در این کشور افزایش یافته است. با توجه به داده‌های ارائه شده از مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج (CCAF)، اکنون چین از نظر نرخ هش در رتبه دوم قرار دارد.

براساس گزارش‌ها، دلیل اصلی افزایش نرخ هش بیت‌کوین در چین، فعالیت‌های غیرقانونی استخرهای استخراج است.

CCAF در اطلاعیه‌ای بیان کرد:

داده‌های اخیر نشان می‌دهند که فعالیت‌های غیرقانونی استخرهای استخراج افزایش یافته است. استفاده از برق خارج از شبکه و انجام عملیات در مناطق مختلف جغرافیایی از کارهایی هستند که استخراج کنندگان برای دور زدن ممنوعیت از آن‌ها استفاده می‌کنند.

پس از اینکه دولت چین استخراج بیت‌کوین را در این کشور ممنوع کرد، نرخ هش به پایین‌ترین حد خود رسیده بود. با توجه به داده‌های CCAF پس از گذشت چند ماه استخرهای استخراج به صورت غیرقانونی فعالیت خود را آغاز کردند.

CCAF بیان کرد:

ساختن تجهیزاتی که ردیابی نشود، ماه‌ها زمان می‌برد. به احتمال زیاد استخراج‌کنندگان رمزارزها در چین به سرعت خود را با شرایط جدید وفق داده و به طور مخفیانه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

ناگفته نماند که اکنون چین ۲۲/۳ درصد از کل هش ریت استخراج بیت‌کوین را به خود اختصاص داده است.

براساس گزارشات، استخراج کنندگان برای پنهان کردن مکان دقیق خود از VPNها استفاده می‌کردند. قابل ذکر است که دولت چین همچنان در مورد استخراج ارزهای دیجیتال قوانین سختگیرانه‌ای دارد.

منبع: blockchain

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.