فروش NFT‌های ICP در قاب ربات های دیجیتال

فروش NFT‌های ICP در قاب ربات های دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۰

PokedStudio اخیراً طیف وسیعی از ربات‌های دیجیتال را در بازار NFT به حراج گذاشته است. برای خواندن خبر فروش NFT‌های ICP در قاب ربات های دیجیتال با بیتستان همراه باشید.

یک شرکت در بریتانیا به نام Pokedstudio، اخیراً طیفی از ۱۰,۰۰۰ ربات دیجیتال منحصر به فرد را ساخته است. این ربات‌ها با عناوین ربات حیوانی (Animal Bot)، ربات جنگی (Battle Bot)، ربات صنعتی (Industrial Bot)، ربات غذا (Food Bot)، ربات بازی (Game Bot)، ربات وحشی (Wild Bot)، ربات مرده ( Dead Bot) و ربات مستر نهایی (ultimate Master Bot) طبقه بندی می‌شوند.

ربات‌های دیجیتال به عنوان NFTهایی ساخته شده‌اند که مصرف بالای انرژی Proof-of-Work را ندارند. این ربات‌ها در Entrepôt، که محل فروش NFTها است، ارائه شدند. Entrepôt.app اولین بازار NFT در Internet Computer blockchain است.

کاربران برای خرید از طریق Entrepot.app، باید کیف پول ICP خود که کیف پول Stoic نامیده می‌شود، ایجاد کنند. برای خرید NFT، کافی است دکمه خرید را بزنید و دستورات را دنبال کنید. خرید در Entrepot.app مشروط به داشتن کیف پول دارای دارایی است.

 در حراج ۱۰ نوامبر، قیمت ربات‌ها از ۳۰۰ ICP شروع شد. گرانترین این ربات‌ها، Master Bot با قیمت ۳,۰۰۰ ICP (تقریباً ۱۷۲,۱۴۰ دلار) در این حراجی به فروش رسید. Bots NFT اولین پاسخ Pokedstudio به متاورس است.

پیش‌بینی گری وی در رابطه با جهش NFTها!

برای خواندن خبر کلیک کنید

بلاک‌چین کامپیوتر اینترنتی (Internet Computer Blockchain) چیست؟

 Dfinity در سال ۲۰۱۶ توسط دومینیک ویلیامز (Dominic Williams) تأسیس شد. این شرکت مسئولیت ایجاد Internet Computer را بر عهده دارد. Internet Computer، یک توکن دیجیتالی است که بر روی Internet Computer Protocol یا (ICP) اجرا می‌شود، که به هر کسی اجازه می‌دهد با استفاده از روش‌های مشابه قراردادهای هوشمند، نرم‌افزار بسازد یا محتوا را در اینترنت منتشر کند.

هدف Dfinity این بود که اینترنت را به عنوان یک موجودیت انحصاری که میزبان نرم‌افزارهای امن است، دوباره معرفی کند. در بلاک‌چین Internet Computer می‌توان NFT‌ها را مینت کرد. اولین NFTهایی که در بلاک‌چین Internet Computer ایجاد شد، Insane Clown Posse بود.

مینت NFT بدون کارمزد در ICB

طبق وبلاگ Dfinity’s Medium، در کنفرانس NFT.NYC که اخیراً در شهر نیویورک برگزار شد، Dfinity در طی همکاری با Toniq Labs تا  ۱۰۰۰۰ Motoko NFT را با استفاده از کیف پول‌های Stoic در بلاک‌چین Internet Computer به کاربران فروخته است.

این قضیه نشان دهنده این بود که برای تولید یا خرید NFTها در حالی که آن‌ها را در یک بلاک‌چین غیرمتمرکز و عمومی میزبانی می‌کنید، نیازی به کارمزد نیست.

مینت توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT در اتریوم می‌تواند هزینه زیادی را به همراه داشته باشد. مینت NFT، به عنوان یک تراکنش در اتریوم در نظر گرفته می‌شود و از این رو برایش کارمزد در نظر گرفته شده است.

کارمزد به واسطه ترافیک شبکه و قدرت محاسباتی که برای اجرای یک تراکنش گرفته می‌شود، تعیین می‌شود.

اگر کسی بخواهد NFTهای خود را در بازار Entrepot منتشر کند، باید فرمی را تکمیل کند. Entrepôt حدود 1٪ کارمزد بازار را دریافت می‌کند، و سازندگان NFT می‌توانند حق امتیاز حداکثر ۲/۵٪ را دریافت کنند.

کیف پول Stoic یک کیف پول noncustodial wallet است. به این معنی که تمام دارایی‌ها، از جمله NFTها در کنترل دارنده باقی می‌مانند. Entrepôt.app اولین بازار NFT در بلاک‌چین Internet Computer است.

منبع: beincrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.