جهش 2700 درصدی قیمت توکن اینجکتیو پروتکل در عرض یک سال: دلیل این رشد چیست؟

جهش شدید ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات منتشر شده، ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل در یک سال خیر، 2700 درصد رشد کرده و توجه سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب نموده است. جهش شدید ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل در یک سال اخیر، ناشی از افزایش شدید حجم معاملات آتی و اهرم این توکن بوده است.

جهش شدید ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل

بر اساس گزارشات منتشر شده، ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل در سالی که گذشت، بیش از 2700 درصد رشد کرده. به دنبال رشد 2700 درصدی، این رمزارز تا سطح 38 دلار نیز بالا رفته است.

شایان ذکر است که در 24 ساعت گذشته نیز این توکن نزدیک به 29 درصد و در یک هفته گذشته 47 درصد رشد به ثبت رسانده. در حال حاضر نیز توکن در محدوده‌ی 38.64 دلار معامله می‌شود.

جهش شدید ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل

به گفته تحلیلگران و فعالان بازار، این رشد قیمت ناشی از افزایش حجم معاملات برای قراردادهای آتی دائمی INJ، مشوق‌های ارائه شده توسط صرافی‌های متمرکز برای ایجاد نوسان در بازار آن و خرید بیش از اندازه معامله‌گران کوتاه مدت از این توکن است.

هفته گذشته قیمت توکن روند صعودی داشت؛ همین امر نیز باعث شد که رشد سالانه توکن به 2700 درصد برسد. تحلیلگران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به آینده این توکن خوش بین هستند.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.