شیبااینو به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ‌ها بازگشت

بازگشت شیبا اینو به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال است که دوباره مورد توجه نهنگ‌ها قرار گرفته و به جمع ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط آن‌ها بازگشته است. بازگشت شیبا اینو به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ ها در حالی رخ داده که بازار نوسانات بسیار شدیدی را پشت سر می‌گذارد و قیمت ارزها تغییرات زیادی دارد.

بازگشت شیبا اینو به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ ها

بر اساس آمار WhaleStats، توکن شیبااینو بار دیگر وارد لیست دارایی‌های پرخرید در بازار شده است. ارزش کل دلاری بازار شیبااینو در حال حاضر به ۱/۳ میلیارد دلار رسیده، در حالی که دیروز نزدیک به ۱/۲ میلیارد دلار بود. ارزش کل دارایی‌های تحت مدیریت نهنگ‌ها با افزایش قیمت ۱۳/۵ درصدی توکن SHIB مرتبط است.

بازگشت شیبا اینو به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ ها

طبق داده‌های موجود، میزان شیبااینو خریداری شده توسط نهنگ‌ها در حدود ۸۰ میلیون توکن است. از طرفی نیز قدرت خرید نهنگ‌ها افزایش پیدا کرده و این قشر از سرمایه‌گذران صنعت ارزهای دیجیتال حجم خرید شیبااینو را به ۲۰۷ درصد افزایش داده‌اند.

این امر زمانی جذابیت و اهمیت زیادی به خود می‌گیرد که بدانید کیف پول‌های بزرگ اتریوم بخش زیادی از سرمایه خود را برای ورود به بازار SHIB خرج می‌کنند.

در رابطه با عملکرد بازار این رمزارز هم باید بدانید که شیبااینو همچنان در روند نزولی بلندمدت قرار دارد، اما نسبت به قیمت چند روز قبل، رشد کرده است. البته اکثر آلت‌کوین‌های موجود در بازار امروز عملکرد قیمتی مثبتی را نشان می‌دهند، مانند توکن LUNA که ۲۵ درصد افزایش قیمت داشت یا سولانا و اتریوم که با افزایش قیمت ۱۰ درصدی توانستند افت‌های دیروز را جبران کنند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.