شیبااینو، باارزش‌ترین توکن نهنگ‌های اتریوم: نهنگ‌ها حدود 37 میلیارد توکن SHIB خریداری کردند!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

براساس داده‌های ارائه شده نزدیک به ۴۰ میلیارد شیبااینو توسط نهنگ‌ها خریداری و در عرض چند دقیقه انتقال داده شده است. اکنون توکن SHIB باارزش‌‌ترین و بزرگترین توکن نهنگ‌های اتریوم محسوب می‌شود. برای بررسی خبر خرید 36 میلیارد شیبااینو توسط چند نهنگ با بیتستان همراه باشید.

خرید 36 میلیارد شیبااینو توسط چند نهنگ

براساس داده‌های ارائه شده توسط Etherscan، در عرض چند دقیقه مقدار شگفت‌انگیزی توکن شیبا اینو انتقال داده شد. این مقدار در مجموع نزدیک به ۳۶/۸ میلیارد توکن بوده است.

ردیاب Etherscan، در مجموع ۱۰ تراکنش بزرگ را شناسایی کرده است که هرکدام از این تراکنش‌ها در حال انتقال حداقل ۱/۱۸ میلیارد شیبااینو بودند. برخی از این انتقال‌ها بین صرافی‌ها انجام شده. به عنوان مثال از صرافی بایننس به Uniswap.

با این حال در بین این تراکنش‌ها خریدهای احتمالی نیز وجود دارد، که یکی از آن‌ها احتمالا تراکنش انتقال بین صرافی بایننس و یک کیف‌پول است. هر تراکنش انتقالی دارای ۱/۱۸ تا ۴/۹ میلیارد توکن بوده که ارزش تقریبی آن‌ها 1,165,456 دلار تخمین زده می‌شود.

اخیرا نهنگ‌ها در حجم زیادی اقدام به خرید شیبااینو کرده‌اند. هفته گذشته نیز یک سرمایه‌گذار ناشناس تعداد زیادی توکن شیبااینو به ارزش 109,498,301 دلار خریداری کرده بود.

عکس تراکنش ها

توکن شیبااینو دوباره با ارزش‌ترین توکن بین 1000 نهنگ برتر اتریوم شده است. برای این نهنگ‌ها، شیبااینو دومین دارایی بزرگ بعد از اتریوم است. براساس داده‌های WhaleStats، بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم دارای 1,773,025,189 دلار شیبااینو هستند که این تعداد 16/62 درصد از سبد دارایی‌های آن‌ها را تشکیل می‌دهد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.