رشد قابل توجه توکن‌های MIR و LUNA پس از سقوط 40 درصدی

رشد قابل توجه توکن‌های MIR و LUNA پس از سقوط 40 درصدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اسفند ۱۴۰۰

پروتکل میرور (Mirror Protocol)، یک پروتکل DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) بر روی بلاک‌چین ترا (Terra) است. پس از حمله‌ی روسیه به اوکراین، ارزش این پروتکل و توکن آن به نام MIR به شدت افت کرد و به ۰/۹۹۳ دلار رسید که پایین‌ترین سطح در تاریخ این توکن و پروتکل محسوب می‌شود؛ اما این توکن به سرعت ارزش خود را افزایش داد و به ۱/۴۱ دلار رساند. در ادامه به بررسی رشد قابل توجه توکن‌های MIR و LUNA خواهیم پرداخت. تا انتها با بیتستان همراه باشید.

رشد قابل توجه توکن‌های MIR و LUNA

MIR، توکن بومی Mirror Protocol، پس از حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه به ۰/۹۹۳ دلار کاهش یافت که پایین‌ترین سطح در تاریخ این توکن محسوب می‌شود؛ اما موفق شد که دوباره روند صعودی خود را در پیش بگیرید و بعد از دو روز به ۱/۴۱ دلار برسد. به تعبیری دیگر بیش از ۴۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال موجود، MIR عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته است. به عنوان مثال بیت‌کوین پس از این که در ۲۴ فوریه به زیر ۳۴,۵۰۰ دلار رسید، تنها توانست ۱۷ درصد رشد کند، اتریوم نیز تنها ۲۵ درصد رشد کرد، اما MIR رشد چشمگیر بیش از ۴۰ درصدی به ثبت رساند.

رشد قابل توجه توکن‌های MIR و LUNA

از سوی دیگر، Terra (LUNA) که پروتکل آن میزبان پلتفرم دارایی‌های مصنوعی/ترکیبی Mirror Protocol است، در همان بازه زمانی (از ۲۴ فوریه تا به این حال) بیش از ۵۰ درصد رشد کرد.

همچنین توجه داشته باشید که ضریب همبستگی بین بیت‌کوین و پروتکل میرور نزدیک به ۰/۷۵ بالای صفر است، به این معنی که قیمت MIR در حال حاضر کم و بیش منعکس کننده حرکات باارزش‌ترین دارایی دیجیتال است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.